Je eigen naam

• Marloes mv C+R

Oke, Mercedes had ik ook heeel graag gewild. Beter?

• Marloes mv C+R

Ik ben wel benieuwd wat je oude naam is eigenlijk, is je oude naam nu wel iets bekender?

• Vleerkipje

Ik heb een 13 in een dozijn naam.

Zo'n typisch engelse naam.. ja ja. Het is me wat =-)

Mijn naam wordt tegenwoordig als ordinair beschouwd door veel mensen.

Dat is grappig omdat ik me, al kind, vaak ongemakkelijk voelde omdat mijn naam

door mensen in mijn omgeving “bekakt” uitgesproken werd :-)

Daardoor vond ik mijn naam als kind niet zo leuk.

Later ging dat voorbij en was ik zelfs blij met mijn naam.

Vandaag de dag ben ik neutraal en zie ik mijn naam, en andere namen, meer als een “praktisch” iets.

(Wat het uiteindelijk ook is natuurlijk)

Volgens sommige mannen is elke vrouw met mijn naam sexy.

Nou, vooruit dan maar hahaha :D

Ik weet eigenlijk niet hoe populair mijn naam tegenwoordig is.

Een paar jaar terug was er een erg populaire “zangeres/actrice” met mijn naam.

Waarschijnlijk zijn er toen meer kleine ………….'s geboren :D

Mijn naam is geen geheim, maar ik vind het veel leuker om mensen in hun nieuwsgierigheid te laten :D

Muhihihihihihihihi…

• Anoukiej

Ik was vroeger wel blij met mijn naam.

Er was op de hele school niemand anders die zo heette.

Helaas is dat nu anders.

Op mijn opleiding zitten in het 2e jaar inmiddels 6 meiden met dezelfde naam.

Waarvan ik er met 3 in de klas zit.

Dit vind ik niet zo handig, en eigenlijk ook wel vervelend.

In 2012 is mijn naam 260x gegeven.

• Maren

Ik ben nu heel blij met mijn naam. (voor wie het weten wil, nummer 12 in de top 100).

Als kind stond daar het voorvoegsel Anne voor. Dat vond ik echt niet leuk. Mensen gingen dat overdreven bekakt uitspreken. Vrienden lieten al langer het Anne gedeelte weg. Toen ik ging studeren heb ik dat er niet eens bij verteld.

Ik ben er heel blij mee dat ik een gewone gangbare naam heb die iedereen kent, en die dus ook door niemand belachelijk gemaakt wordt. Heb de laatste tijd vaker een naamgenootje in groepen, maar dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Ik ben er heel blij mee. Het is echt een naam die bij me past :)

• Madelief mv 1

Ik vind mijn naam echt niet leuk… het is Madelief in het engels…

Het wordt vaak bestempeld als ordi… (ik snap de link) maar ik ben het absoluut niet!

Mijn 2de naam is een standaard doopnaam. Elisabeth, en toch vind ik dat mooi…