Ooh, deze naam lag op het puntje van m'n tong, ik kon er maar niet op komen, maar hij past volgens mij perfect bij Skyler: Kiefer.
Ja, klopt helemaal! Ze zijn beiden geadopteerd en ik ben idd blank.
Ik vind beide namen idd ook net even iets minder mooi bij een blonde-jongen-met-blauwe-ogen bij wijze van spreken. Vandaar dat ik er ff melding van maakte.
En onze Maddox is ook een echte Mehdoks met een e. Maar, Maxxie en Madsje wordt gebruikt als koosnaampje. Mexxie en Medsje klinkt eigenlijk ook weer niet. Zijn roepnaam wordt net zoveel gebruikt hoor!
En Sky.. ik heb het nog eens geprobeerd, maar da's bij ons niet DE afkorting voor hem… lijkt wel alsof ik erover struikel ofzo, net of ik iets mis, of iets raars zeg.
Maar ook Sky (met een voorkeur voor schrijfwijze Skye) is natuurlijk ook een gewone naam. Voor iemand anders vind ik het mooi. Sky-LER uiteraard net ff wat mooier.
Ben wel reuze benieuwd wat het gaat worden, dus post je het als het zover is???
wow wat een byzondere lijst met namen.Niet namen die op mijn lijstje stonden maar ik vind ze wel goed bedacht.
Ik heb een beetje het idee met de naam Maddox;Either you love it or you hate it !!hihihihi Er is geen middenweg.Ik zal zeker laten weten wat het uiteindelijk geworden is maar ik weet niet of dezelfde mensen dan nog meelezen..
Ik zou bij Mason blijven, vind ik een veel leukere naam en is ook veel mooier af te korten: Mace!
Wat vind je dan van Lennox? (Lenn)
Andere opties nog misschien (???):
Astor
Avery
Brooklyn
Calix
Condor
Corben / Corban / Corbin / Corbyn / Korbin
Dane
Dexter
Dorian
Dylan
Ferrex
Gavin
Irwyn
Jaye
Kay
Kaylon
Landon
Marley
Marlon
Merlin
Morrys / Morris
Mylas
Neo
Nero
Nevan
Ravi
Rowen
Rowyn / Rowin
Sylas
Troy
Waylon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?