Wat vinden jullie van de naam Maddox?

• Lilianbos

Onze Skyler is een jongen. Die had al Maddox mogen heten, maar kreeg dit er bij manlief (toen) niet doorheen.

Manlief was inmiddels wel dusdanig aan de naam Maddox gewend geraakt, dus voor de tweede kreeg ik het er wel doorheen gelukkig.

Skyler is 3 jr en Maddox is 5 mnd.

Skyler wordt hier eigenlijk nooit afgekort. Vind Sky namelijk net wat minder dan voluit Skyler.

Maddox wordt regelmatig “Matsje of Maxxie” genoemd.

Korten jullie Skyler wel af??

PS: Voor mij was het ook echt ongelofelijk toen ik jullie namen las. Ze komen zo weinig voor en dan ook nog dezelfde combi!!

• Lilianbos

Ow ja en hoe mensen op de naam reageren:

Skyler: 1 x gehoord dat iemand het echt lelijk vond. Maar ja…zij is iemand die van Daan, Sem etc houdt. Niets mis mee, maar voor ons geen top100 naam!!

Verder gebeurt het dat mensen Tyler of Kyler verstaan. Op zich jammer, want dat had ik me van tevoren nooit bedacht. Hoe?? Tyler??

Verders alleen maar positieve reacties.

Maddox: vindt men goed bij Skyler passen. Andere reactie “ow, net als Angelina Jolie en Brad Pit”.

Wordt eigenlijk nooit verkeerd verstaan.

Btw: mijn Skyler en Maddox zijn donkere kereltjes. Ze komen uit het buitenland.

We gingen voor een naam die internationaal heel makkelijk uitspreekbaar moet zijn.

• Sydney

maddox!! leuk en een super combi!:)

• Marieke72

De combinatie is bijna perfect !

(Ik vind het alleen niet typisch meisjes of jongensnamen en daar hou ik persoonlijk niet van, maar dat moet je natuurlijk zelf weten)

• sas mv 3

skyler en maddox is een mooie combi.

Of ik de namen mooi vind is ten tweede:D

Skyler vind ik neigen naar het ordinaire en maddox vind ik dan nog wel gaan.

Mason vind ik afschuwelijk.

Moet ik steeds aan the bold and the beautifull denken:D

• Marinthe

Hoewel ik totaal niet hou van een x of een y in een naam vind ik Maddox toch wel een grensgeval. Het enige wat me zou tegen houden is de celebrity associatie (Brangelina)……

• Deetje

De afkorting Matje vind ik ook wel schattig.Maxi wordt het niet gauw omdat we ook al iemand kennen met een maxime.Goh echt super toevallig zeg.En ja mijn zoontjes zijn halfbloedjes ..ik vind het idd geen namen voor blonde knulletjes.Dan zou het evt naar het ordinaire kunnen neigen.Je noemt een blond jochie ook geen Nigel.Zijn jou kinderen geadopteerd?Omdat je zegt dat Zij uit het buitenland komen.Ben je zelf blank.Ik dus wel maar mn kerels zijn lekker getint.Mijn man komt uit suriname.Hij is Javaans.Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog heel erg moet wennen aan die naam.Mason vind ik toch ook wel heel leuk hahaha

• Deetje

hhahahha geef niks hoor .Smaken verschilen.En ik ben hier ook op de site terrecht gekomen juist omdat ik wil weten wat andere mensen ervan zullen vinden.Ik weet zeker dat als je ons in het echt zou zien en dan de naam erbij hoort je het wel vind passen.Mijn oudste is een echt stuk maarja dat zeggen natuurlijk andere moeders over hun kids ook en hij heeft niks meisjesachtig.Een naam met een x of een y vind ik juist helemaal leuk!!!

• Deetje

Lilianbos Schreef:

-

>

> Maddox wordt regelmatig “Matsje of Maxxie”

> genoemd.

>

> Korten jullie Skyler wel af??

>

Jahoor wij korten Skyler zeker vaak genoeg af.Ik vind het ook niet gek klinken..wel stoer ook.Hoe spreken jullie Maddox uit want ik zou zeggen Mehdoks maar aan je afkorting te lezen zeg jij vast mahdoks.Matsje zou bij kij dan Metje ofzo worden hahahah hmmmmmm oook weer om over na te denken hahaha

• Sascha

Super super leuke en stoere combi: Skyler & Maddox!!

Vooral Skyler vind ik erg leuk en Maddox past er perfect bij (en is op zichzelf ook een super stoere naam).

Verder nog suggesties: Nelson, Otis, Amos, Miloh (op z'n Engels uitgesproken: Maj-loo).

Mason vind ik niet zo mooi…