Wat vinden jullie van de naam Maddox?

• Deetje

Nog altijd zijn wij op zoek naar een leuke naam voor ons tweede knulletje.Mn eerste heeft al een apparte naam namelijk Skyler dus ik twijvel om wel of niet weer een apparte naam te gebruiken.Gister kwamen we de naam Maddox tegen en we hadden direct zoiets van ja cool.Je kan het leuk afkorten naar Mad of Maddy .Het is enorm stoer.Misschien iets te stoer.De naam jesse is afgevallen.Het is nu Mason of Maddox.Wat vinden jullie?

• cejo

Hoewel ik Mason mooier vind vind ik de combi Skyler en Maddox mooier

• Vleerkipje

Ik vind Maddox best leuk (maar ook wel hard) en beter bij Skyler passen.

Maar de afkortingen die je noemt vind ik helemáál niet leuk

Mad:

mentally disturbed; deranged; insane; demented. :P

enraged; greatly provoked or irritated; angry.

Maddy:

vrouwelijk :o

Dan vind ik Mason toch iets leuker en is ook best stoer (maar Maddox is veel stoerder)

Mason word misschien weer afgekort naar ‘mees’ en dat vind ik dan weer 10x niks.

• KoopVan

Skyler erg leuk!

Maddox helemaal niet.

Mason dan wel weer leuk, ook prima combinatie met Skyler.

• Meesje

Skyler en Maddox vind ik goed bij elkaar passen. Dacht in eerste instantie alleen dat Maddox een meisjesnaam was :S

• Lilianbos

Zonder enige twijfel: MADDOX!!

haha, misschien wel heel toevallig, maar hier heten ze precies zo!! Skyler & Maddox

Ben er nog steeds enorm tevreden over, fantastische namen, haha

• Meis

Ik vind mason het leukst, ik vind maddox niet zo en de afkortingen vind ik niet leuk.

• Kmv4

Skyler en Mason veel mooier dan Skyler en Maddox. Om de een of andere reden vind ik Maddox nogal ordinair en agressief klinken. Mason klinkt stukken vriendelijker.

• Deetje

Lilianbos Schreef:

——————————————————-

> Zonder enige twijfel: MADDOX!!

> haha, misschien wel heel toevallig, maar hier

> heten ze precies zo!! Skyler & Maddox

> Ben er nog steeds enorm tevreden over,

> fantastische namen, haha

Jeetje hoe is het mogelijk hahaha. Zijn het ook 2 jongens of is jullie Skyler een meid.Hoe reageren andere mensen op die namen.Vind je de naam Maddox niet iets te hard.Hoe gebruik je het als je hem liefkozend wilt roepen.Hoe reageren ander mensen als je hem roept.Please let me know…ik vind het wel heel toevallig en dat nou juist net jij dit berichtje leest.Ben je in verwachting en op zoek naar een andere naam?

• Deetje

Ja ik snap wat je bedoelt.Ik vind Mason zelf ook wat vriendelijker klinken.Maddox vind ik niet ordinair maar ik weet niet of ik het nou mooi vind of gewoon byzonder.

Ik zie het niet als een babynaam en de afkorting Maddy (misschien vergezocht)moet ik aan dat meisje Madeline denken.die vermist is vanuit portugal en dan lopen de rillingen over mn lijf.Nee ik ben er nog niet uit …