Nieuws...

• Blue

Leuk !

Prima naam

• Maart

Wat leuk, gefeliciteerd!

Ik vind Roos ‘jammer’ in je verder leuke rijtje namen. Ik heb veel meer de associatie met de witte schilfers op schouders dan met de bloem en vind de naam gewoontjes en vooral truttig, sorry.

• Maart

Wat leuk, gefeliciteerd!

Ik vind Roos ‘jammer’ in je verder leuke rijtje namen. Ik heb veel meer de associatie met de witte schilfers op schouders dan met de bloem en vind de naam gewoontjes en vooral truttig, sorry.

• Kaat

Een van mijn topnamen, dus helemaal leuk!

Gefeliciteerd nogmaals! :)

• Hili

Inderdaad, ik vind het ook een beetje veel -s.

De afzonderlijke namen zijn erg leuk maar als combi zou ik voor je meisje een andere naam gekozen hebben. Bv. Noor, Jet, Jik, Pien, of Pai.

• Katrien

Ik wil juist graag een naam met weer een S erin, bijgeloof ofzo….denk dat dat geluk brengt en ik vind het juist mooi in combi ;).

Bovendien woon ik in een Franstalig land en dan moet de naam dus uit te spreken zijn of geen gekke betekenis hebben……zo vind ik Pien een topnaam maar ja……dat kan dus ècht niet in het Frans :(. En dan hebben we nog manlief natuurlijk die de ene naam mooier vindt dan de andere……Zo had ik ook Lot, Sare, Bloeme…..maar het wordt dus R.oos ;) normaalgesproken!