Nieuws...

• Katrien

Hèhè,eindelijk verhuisd……en dus weer internet;). Dat waren 2 lange maanden :).

Maar….. S.epp, M.ees & J.oes krijgen een…….zusje!!!! Haha, kan het nog niet geloven want dacht toch echt dat het weer een jochie zou worden maar nee hoor, een dametje deze keer! Super leuk natuurlijk!

De naam hebben we al, dat wordt: R.oos. Wat vinden jullie ervan?

• Nahariya

Leuk, ik ben persoonlijk geen fan van de naam Roos maar in deze combinatie vind ik het heel mooi!

• Marieke72

Onze oudste heet Roos dus je kunt raden wat ik ervan vindt.

Wij krijgen iedere keer weer super leuke reacties op haar naam van jong en oud. Op de basisschool was ze de enige, dus het nadeel populair gaat hier helemaal niet op (voordat mensen het direct roepen ;) ).

Op haar voortgezet onderwijs is ze, voor zover ze weet, ook de enige.

Leuk hoor, een meisje.

Bij ons was het andersom: na twee meisjes, een jongen.

• Millie

Prachtig! Roos past zeer goed bij de namen van je jongens!

Wanneer wordt ze verwacht?

• Lieve!

Gefeliciteerd!

Ik vind het een prachtige naam en ook heel goed passen bij de namen van je zoontjes :)

• Bloempje16

Ik ben fan van de namen van je zoons! Gave combi.

En Roos is ook helemaal mijn ding, dus ik vind het heel mooi! :)

• Olle

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik vind Roos een mooie naam en het combineert ook leuk met de andere namen!

• -Emmy-

Heeel mooie naam!! :)

Wel jammer, weer een S op het eind

(valt Sepp een beetje buiten de boot hoewel die natuurlijk ook een S in z'n naam heeft)

Ik zou het liefst gaan voor een naam met 1 lettergreep en inderdaad weer een s erin maar dan liever niet op het eind (en ook niet aan het begin).

Maar zou geen idee hebben wat dat dan zou moeten worden haha, dus Roos, mooi!

• Katrien

Wij wonen sowieso niet in NL dus van populariteit zullen we geen last hebben ;).

• Katrien

Ik ben 10 augustus uitgerekenddusnog 3,5 maand!