Naam bij...

• -Emmy-

Mels!

Bodi zou ik niet doen.

• Blue

uit jouw rijtje kies ik Mels

Of anders misschien nog :

Dahvi

Menne

Imre

Rune

Laut

Raf

Jort

Stan

• Marieke72

Bodi vind ik erg kinderachtig.

Mels vind ik de leukste, Melle stiekem nog leuker en iets beter passen bij Elin.

• Lien

fijn dat jullie reageren. het blijft zo moeilijk.

melle is helaas echt afgevallen.

Bodi zal m id niet worden, denk ik.

Blue: jouw namen zijn niet helemaal onze smaak helaas.

Waarom past Melle beter bij Elin, vanwege de 2 lettergrepen?

• Marieke72

Goeie vraag. Mels vind ik best een stoere/hippe naam en Melle en Elin vind ik beide Nederlands klinkende semi doorsnee namen.

Jeetje, wat lastig uit te leggen. Ik ken mensen met een Mels en dat zijn Amsterdamse yuppen, snap je het een beetje ;)

Het letterbeeld van Melle en Elin vind ik ook mooi kloppend, dat de namen gesloten en open zijn vind ik leuk (ik heb zelf drie kinderen en ook bewust gekozen voor gesloten en open namen).

En Melle vind ik persoonlijk leuker en vrolijker klinken en ook makkelijker uit te spreken.

Pfjoe genoeg? ;)

• Lien

Wij vinden E.lin ook n stoere/hippe naam. Hij wordt inderdaad vaker gegeven maar toch kennen wij geen andere E.lin.

Dus voor ons is hij nog niet zo doorsnee.

We zijn op zoek naar een stoere en iets wat aparte (niet doorsnee of standaard) naam.

Ik vind zelf de open/gesloten lettegrepen niet zo'n ding…nooit aangedacht zelfs.

Wat wel even wennen is dat Mels 1 lettergreep heeft waardoor het anders klinkt als bij een tweelettergrepige naam.

Dat roept ‘lekkerder’. Snap je?

Iemand anders nog?

• Avalon

uit jullie rijtje zou ik Fedde kiezen.

Zelf ken ik de volgende combi met Elin:

S.ten & E.lin

De volgende (veelal scandinavische) namen vind ik er ook leuk bij staan: Arvid, Bjarne, Ceder, Jarl/Jarle, Jarne, Lasse, Mats, Jort, Olav/Olaf , Runar, Stach…

groet, Avalon