Naam bij...

• Lien

Wij zijn op zoek naar de jongensnaam bij E.l.i.n.

Onze keuze valt nu tussen Mels, Fedde en Bodi.

Onze achternaam heeft in de eerste lettergreep een boo/poo/doo klank (als in boten).

wat vinden jullie dan van de combi achternaam en Bodi?

Welke naam vinden jullie het leukste?

• Lieve!

Mels en Bodi vind ik de mooiste namen, allebei ook erg leuk bij de naam van jullie dochter.

Bodi klinkt inderdaad wel wat dubbelop met de achternaam. Bodi Boten (bijv.) is misschien wat teveel van het goede, maar ik zou je er niet door laten tegenhouden als het echt de naam voor jullie is.

Zelf vind ik Mels wel de leukste naam!

Succes met zoeken :)

• ~Cejo~

Bodi in combi met de achternaam vind ik denk ik niet zo mooi.

Mels vind ik het leukste,nog leuker vind ik Melle

• Olle

Mels en Fedde het leukst! Bodi niet zo leuk.

• Hili

Mels!!!!

En Fedde is een prima tweede keus.

Bodi vind ik een hele andere naam en de combi met je achternaam is ook wat minder (Bobo?)

• Millie

Ik zou niet voor Bodi gaan bij jullie achternaam. Fedde heel erg mooi.

Is Ferre misschien een optie?

• Madelief mv 1

Ik vind Fedde het leukst bij zus.

• JE

Fedde vind ik het leukst, daarna Mels. Bodi vind ik echt helemaal niks, sorry…

• Lien

Mels en Fedde zijn de namen die hier ook bovenaan staan.

Bodi komt alleen steeds terug. Met een andere achternaam had hij t misschien zelfs wel geworden.

Mels is wel n iets apartere naam dan E.l.i.n, toch?

Vinden jullie m vallen in de categorie ‘raar’ Storm-Bikkel-Otis e.d?

Of is hij gewoon apart leuk?

Fedde blijft n twijfelgevalletje hier. Heel stom..hij komt al jaren voorbij hier maar toh niet t yes gevoel.

Ferre en Melle zijn al voorbij gekomen maar de andere 3 namen vallen meer in de smaak.

• Lieve!

Ik vind Fedde persoonlijk echt een boerennaam. Sorry.

Mels vind ik helemaal niet zo apart, zeker geen Storm-Bikkel categorie. Ik vind het meer in de categorie Jens, Brent etc. vallen

Daarnaast komt Mels al veel langer in Nederland voor dan E.l.i.n., al is E.l.i.n. inderdaad wel veel vaker gegeven.