Doen!
Niet doen, er zijn zooooveel namen.
Waarom je kind dan onnodig belasten. Over 10 of 20 jaar weet iedereen nog wie Joran van der sloot is hoor, hij is al zooo lang negatief in het nieuws.
Die associatie wil je gewoon niet. Ook denk ik dat veel mensen al is het misschien onbewust toch een soort van wantrouwen houden bij een Joran.
Slaat helemaal nergens op maar in de maatschappij doet het dat wel vaker niet.
Als ik een baas was, en ik had 3 even goede kandidaten zou ik iig de Joran wegstrepen, dat is denk ik wat er onbewust zou kunnen gebeuren!
Even heeeeel overdreven;)
Als het voor jullie beiden DE naam is….zou ik het wel doen, of je moet nog een naam hebben die jullie beiden (bijna) net zo leuk/mooi vinden….dan zou ik daar voor kiezen.
Bij mijn zoontje zit een Joran in de klas….en toen ik dat voor de eerste keer zag op het formulier met namen dacht ik in eerste instantie: wie noemt zijn zoon nou zo……
Maar het is een super leuk joch….en als ik hem nu zie of ik hoor mijn zoon die naam noemen dan denk ik ECHT NIET aan Joran van der Sloot hoor. Helemaal niet. Die associatie is helemaal weg.
En welke naam je ook kiest: die naam kan altijd negatief in het nieuws komen!
Dus ik zou toch zeggen: Doen!!
Veel sterkte met de laatste loodjes enne….laat even weten wat het geworden is.
Zo, wat veel reacties! Echt bedankt, de meeste reacties zijn positief, maar de negatieve reacties zetten ons wel nog steeds aan het twijfelen.
De associatie maakt ons op zich niet zoveel uit, maar voor onze zoon zouden we het liever niet willen. Maar jullie hebben wel gelijk: er kan zomaar
iemand met een andere naam opstaan die iets verschrikkelijks doet. We laten het nog maar even rusten denk ik (we hebben nog maar twee
weken, maar toch). In ieder geval bedankt voor de reacties!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?