zo moeilijk!! Boris te normaal?

• Suzannah

Dank jullie voor de reacties!

Lastig he Madelief? Hoever ben jij nu in je zwangerschap?

CXX: Ik vind Rune ook heel leuk! Maar ik vroeg laatst aan L.ev (4 jaar) wat hij van de naam Rune vond en toen zei hij: Niet mooi, is toch plas? Jij zegt soms dat ik mijn luier maar weg moet gooien (hij draagt s nachts nog luiers) omdat ik naar Rune ruik… (urine dus hahaha)

Olle: Ja echt fantastisch naast de andere twee namen? Leuk om te horen! :) Maakt toch wel weer wat zekerder! Van je rijtje vind ik Fedja heel leuk, maar geen leuke afkorting ;)

Nirel: ik vind de afkorting ook zo leuk! Bor! Maar dan vind ik Boris als volledige naam toch leuker dan Borre.

Sulio: heten jouw kindjes M.iron en L.ev? Leuk!

Marieke72: Leuk om te horen! :)

Cejo: nee ik vind Chris er ook zeker niet mooi bij

Lins: Ik vind Thoris ook wel leuk! Even laten bezinken

Sarah: Nee het valt mij ook op dat er haast geen Borissen zijn…terwijl de naam toch normaler is dan K.aja en L.ev!

Puck: van je rijtje vind ik alleen Borre leuk….maar dan Boris toch leuker! :)

Phlox: leuk! toch wel veel positieve reacties over Boris! :)

Blue: Ik ben ook gek op Hebreeuwse namen!! L.ev is ook Hebreeuws. Maar vaak vind ik de namen toch te apart voor mijzelf. Maar er zitten er wel een aantal tussen die ik ook mooi vind! Rezon, Beerten (afkorting Beer ;)) Meron, Dimas, Doron (vind mijn man niets) en Ramses (maar wel te apart eigenlijk) spreken me ook aan! Ik gooi ze in de groep bij mijn man! :)

Emmy: K.aja en L.ev zijn twee jongens :)

Milly: Ik vind Beer ook erg leuk, maar voor ons toch net te apart denk ik :) Ferren, Ilan, Imre, Ischa, Runar, Rune en Tibor vind ik leuk! Ik weet dat mijn man een aantal hiervan niet mooi vind, maar ik gooi t ook nog even in de groep :)

Phebe: Helaas zijn geen van deze namen mijn smaak, maar thanx! :)

Hanna: Seth vind ik wel mooi, maar niet voor een kind van mijzelf :)

Kaat: Dat zegt wel wat, als je zoveel kinderen tegenkomt! Dus toch niet zo bekend, wel fijn om te weten! :)

• Marinthe

Ik zou ook gewoon voor Boris of Beer gaan hoor, naast Kaja en Lev vind ik Boris iets leuker staan maar an sich vind ik Beer leuker ;)

• Ela

Wat grappig dat je namen als Ramses en Beer te apart vindt. Die vind ik juist weer een stuk gangbaarder dan Kaja en Lev, dus dat is verrassend :)

Ik vind Beer nog steeds het leukste erbij, maar Boris staat ook prima! Leuker dan de andere genoemde opties. Bor als afkorting staat er ook leuk bij.

• -Emmy-

Aha, dat vermoedde ik al wel :) Heb je wat namen in mijn lijst gevonden?

• Maart

Toch zijn er de afgelopen jaren elk jaar tussen de 100 en 160 Borissen geboren, dus dat zijn er door de jaren heen behoorlijk wat!

Maar als je Boris het leukst vindt moet je dat natuurlijk doen, ook al is ie dan stukken gewoner dan Kaja en Lev. Persoonlijk vind ik het jammer van het rijtje en komt het op mij over alsof de inspiratie op was bij de derde, maar ik zie dat er ook veel mensen zijn die het een goede combinatie vinden.