zo moeilijk!! Boris te normaal?

• Suzannah

Ik voel zo duidelijk dat dit kindje weer een jongetje gaat worden, maar ik vind de naam bedenken een ramp!! Voor ons springt Boris er nog steeds uit, maar vind m eigenlijk te normaal naast K.aja en L.ev….nu las ik net in mijn topic “beer” dat mMaart schreef dat ze die naam een teleurstelling vind naast de andere twee. Dit gevoel heb ik ook een beetje, maar ik heb inmiddels zo veel namen gelezen en er zijn er maar weinig die we alletwee mooi vinden, mijn man en ik. Mijn man vind Chris mooi, maar dat vind ik veeeel te normaal. Dan Boris leuker! Miron vind ik ook nog wel leuk…en mijn man las Soren wat hij wel leuk vond. ..maar DE naam is nog niet gekomen :( Wat dat betreft hoop ik ergens wel dat het meisje is…Veel makkelijker wb naam!

Wat vinden jullie nou echt een mooie jongens naam naast K.aja en L.ev?

• Madelief mv 1

Oh joh, zo herkenbaar!

De meisjesnaam zit wel goed, maar de jongensnaam…. wat een crime!

Maar ik vind Boris ook te “normaal”… Miron vind ik wel leuk naar de anderen, maar ook niet helemaal super…

Chris vind ik ook niet kunnen…

Ik ga voor je meedenken… (al is het moeilijk, want ik weet het zelf niet eens!)

• Cxx

Misschien nog:

Milo

Rune

Odin

Otis

Davi (Daavie)

• Olle

Ik vind Boris echt fantastisch naast Kaja en Lev!

Wat vind je verder van:

Boaz

Victor

Ivar

Fedja

Fedor

Espen

Silas

Jorrit

Moritz

Morris

• Nirel

Boris vind ik juist heel verassend en mooi naast Kaja en Lev, het maakt de andere namen wat gangbaarder.

Juist heel goede combi!

En Boris kun je heel leuk afkorten tot “Bor”, ik zeg niet zo twijfelen en de naam Boris houden!

• Sulio

Ik vind het wel grappig want wij hebben hier M i r o n en L e v, C a i a stond heel hoog op de lijst voor een meisje. Boris is leuk, zou niet zo twijfelen en voor deze naam gaan. Hier is ie afgevallen vanwege de klemtoon. Namen die ook op de lijst stonden: Roman, Romijn, Caspar, Merlijn, Maurits, Morris, Jules, Felix, Javan, Kirill, Sixten.

• Marieke72

Ik vind het juist een mooie combi. De combinatie doet me denken aan een beetje Russische klank.

Ik ben het eens met Nirel : niet twijfelen, doen, LEUK !!

• cejo

Ik vind Boris er prima bij passen…Chris dan weer niet haha

• Lins

Ik vind Boris niet te gewoontjes naast Kaja en Lev.(Chris dan weer wel)Boris mag voor iedereen dan wel een bekende naam zijn,veel wordt hij niet meer gegeven.Voor mij doet het ook wat Russisch aan en dat gevoel heb ik ook bij Kaja en Lev (al komt Kaja in tal van landen voor).

Wat vind je van:

Olsen/Olson

Borre

Romar

Olix

Odis

Tadeus

Midas

Marius

Thoris

Caesar

Saul

• Sarah

Ook ik vind Boris juist SUPER naast K.aja en L.ev! Past helemaal. Ik ken ook niemand in mijn omgeving met deze naam, dus vind hem zeker niet te gewoontjes.