Wat vinden jullie van deze namen?

• Lola

Mia vind ik heel leuk! Ik denk ook dat hij steeds populairder gaat worden de komende jaren!

Gewoon doen! :)

• Bloempje16

Mia Phileine - ten eerste, wat een mooie combinatie! Mia wordt steeds vaker op dit prikbord genoemd en ik begin hem ook steeds leuker te vinden. Pittige, frisse, vrolijke naam. Phileine vind ik een hele mooie naam.

Norah Babet - ook weer een erg mooie combinatie. Babet zie ik liever als Babette, maar misschien is dit ook wel gewoon gewenning. Ik vind het een hele stoere maar toch lieve naam. Norah vind ik een hele mooie naam die heel lang in m'n top 3 heeft gestaan als Nora.

Lastige keus. Beide combi's en alle vier de namen spreken mij erg aan. Ik zou zelf eerder voor Norah Babet gaan.

• Kmv4

Mia, superlieve naam!

• ~{Heidi}~

Zelf vind ik norah en phileine het leukste!

Mia is nms

Babet gaat, maar liever babette

• Ela

Mia en Norah vind ik allebei erg leuk.

Babet is niet zo mijn smaak, liever Babette.

Phileine is bedacht met betekenis Vilijn (gemeen) dus dat zou ik zelf nooit doen. Philine of Feline vind ik veel mooier.

• Kaat

Ik vind zowel Babet als Mia erg leuk, ook in combi met de andere namen.

Wat mij betreft kun je geen verkeerde keuze maken, welke van de twee jullie ook kiezen. :)

• Phlox

Mia Phileine het leukste, Mia gaat nog wel stijgen in populariteit denk ik, en terecht :)

• Olle

Ik vind beide namen heel mooi en een goede keuze. Norah Babet vind ik net iets leuker dan Mia Phileine, maar dat komt meer omdat ik Phileine geen leuke naam vind. Overigens niet zó lelijk dat ik er een negatieve associatie bij heb hoor. ;-)

Verder snap ik je argument heel goed dat je het prettig vindt dat andere mensen de naam van je kindje leuk vinden, maar ik zou me er ook niet ál te veel door laten leiden. Iedereen heeft een andere smaak en/of associatie bij de naam. Enige dat ik echt erg zou vinden is als veel mensen echt een ordinaire/tokkie associatie bij de naam hebben, maar dat is bij Mia, Phileine, Norah en Babet denk ik niet zo gauw het geval.

• Anoukiej

Mia en Babet beide prachtig als roepnaam! Mia net iets mooier!

Ook de combinatie Mia Phileine vind ik net iets mooier lopen!

Norah Babet ook mooi hoor! =)

Niks geks aan ;)

• Marieke72

Ik vind Mia echt wel wat hebben. Natuurlijk is het een redelijke 50+ naam maar hij heeft gewoon een vrolijke klank.

Ik zou dan voor Mia Philine gaan. Phileine heeft die negatieve betekenis nu eenmaal.

Norah Babet is wel OK maar ik vind Noor zoveel malen leuker. Dan zou ik voor Noor Babette gaan.

Lea vind ik ook altijd wel wat hebben, misschien vind je die ook wel leuk?