Mia vind ik heel leuk! Ik denk ook dat hij steeds populairder gaat worden de komende jaren!
Gewoon doen!
Mia Phileine - ten eerste, wat een mooie combinatie! Mia wordt steeds vaker op dit prikbord genoemd en ik begin hem ook steeds leuker te vinden. Pittige, frisse, vrolijke naam. Phileine vind ik een hele mooie naam.
Norah Babet - ook weer een erg mooie combinatie. Babet zie ik liever als Babette, maar misschien is dit ook wel gewoon gewenning. Ik vind het een hele stoere maar toch lieve naam. Norah vind ik een hele mooie naam die heel lang in m'n top 3 heeft gestaan als Nora.
Lastige keus. Beide combi's en alle vier de namen spreken mij erg aan. Ik zou zelf eerder voor Norah Babet gaan.
Ik vind beide namen heel mooi en een goede keuze. Norah Babet vind ik net iets leuker dan Mia Phileine, maar dat komt meer omdat ik Phileine geen leuke naam vind. Overigens niet zó lelijk dat ik er een negatieve associatie bij heb hoor. ;-)
Verder snap ik je argument heel goed dat je het prettig vindt dat andere mensen de naam van je kindje leuk vinden, maar ik zou me er ook niet ál te veel door laten leiden. Iedereen heeft een andere smaak en/of associatie bij de naam. Enige dat ik echt erg zou vinden is als veel mensen echt een ordinaire/tokkie associatie bij de naam hebben, maar dat is bij Mia, Phileine, Norah en Babet denk ik niet zo gauw het geval.
Ik vind Mia echt wel wat hebben. Natuurlijk is het een redelijke 50+ naam maar hij heeft gewoon een vrolijke klank.
Ik zou dan voor Mia Philine gaan. Phileine heeft die negatieve betekenis nu eenmaal.
Norah Babet is wel OK maar ik vind Noor zoveel malen leuker. Dan zou ik voor Noor Babette gaan.
Lea vind ik ook altijd wel wat hebben, misschien vind je die ook wel leuk?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?