Bespreek"" jij je namen??

• Millie

Hoe heet ze dan? :-)

• Tineke

Ik bespreek ze niet, omdat je dan misschien inderdaad toch gevoelig bent voor een Niet mooi, en mijn ervaring is dat als het kindje geboren is, mensen het in eerste instantie misschien niet mooi vinden maar er wel aan kunnen wennen.. en het op slot gewoon vinden.

• Be2You 2013

@ Millie, onze kersverse dochter heet Jinthe!!

• Olle

B2You, superleuke naam! Ik vind schrijfwijze Jinte zelf leuker, maar ook Jinthe heel mooi.

• Olle

Ik moet trouwens wel oppassen dat niemand er bij toeval achter komt. Ik knutsel erg graag (op canvasdoeken bijv) en nu we de namen hebben vind ik het leuk om de namen in mijn schilder- en knutselwerkjes te verwerken. Stel dat één van de doeken erg mooi wordt kunnen ze t.z.t. wellicht in het kamertje worden gehangen en dan is het jammer als ik “Jeffrey” of “Angela” op het canvas heb geschilderd. ;-) Nu staan er dus de namen op die we in gedachten hebben, maar die schilderijen liggen dus in huis te drogen en ik fotografeer ze ook. Mag ik dus wel mee uitkijken als er iemand onverwacht op bezoek komt of als ik mijn fotocamera aan iemand geef, haha.

• Millie

Oh gefeliciteerd!!!