Prima naam, totaal niet ordi!
Bedankt voor jullie reacties. Haha, Sam een ordinaire naam….dat zou nu werkelijk nooit in me opgekomen zijn! Maar goed….zoveel mensen zoveel meningen, daar zijn we hier tenslotte voor! Over het algemeen wordt het dus een leuke, stoere, mooie naam gevonden. Dat is ook mijn mening , maar goed….weet nog altijd niet of ik deze naam ook echt zou geven, maar vooral omdat het zo'n ‘normale’ naam is die je regelmatig hoort.
Tja vleerkipje haha……ik kan wel enigszins begrijpen dat je Sem eventueel een ‘ordi’ gehalte vindt hebben, maar voor mij klinkt Sam (gewoon op z'n Nederlands) toch heel anders dan Sem. Sowieso begrijp ik het niet in NL als mensen hun kind de naam Sam geven en 'm dan als Sem gaan uitspreken . Doe gewoon lekker normaal denk ik dan, behalve als 1 van de ouders Engels is
Katrien Schreef:
——————————————————-
> Sowieso
> begrijp ik het niet in NL als mensen hun kind de
> naam Sam geven en 'm dan als Sem gaan uitspreken .
Ik begrijp het wel. Ik vind de spelling Sem ontzettend lelijk staan, net als Djeeden. Als je de engelse uitspraak wilt, hoef je van mij niet de hele naam te gaan verbouwen. De originele spelling is vaak veel mooier.
Weet je wat ik raar vind? Als mensen hun kind Jason noemen en dat dan Jaason gaan uitspreken Sommige engelse namen klinken gewoon niet op z'n NL.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?