ik wordt er geen wijs meer uit

• ***Sterre***

Ik kom hier al zo'n 6 a 7 jaar. Keek bijna ieder uur wel even, was echt verslaafd dus! En nu……………………..ik vind er niets meer aan. Geen idee wat ik wel en niet gelezen heb, wat nieuw is en wat niet. Heb totaal geen overzicht meer. ERG JAMMER! BAAL ERVAN!

Groetjes!

• Choclatss

Voopr vele prikkers is de lol er dus een beetje af !

Ik heb ook geen zin om echt uit te gaan zoeken wat ik al gelezen heb en wat niet.

Ik wil gewoon het nieuwste topic bovenaan hebben, en niet het topic waar het laatst op is reageerd.

Ik kon in de oude versie prima zien waar nog op gereageerd was en waar niet !

Erg jammer dit !! Leuk om mee te gaan met vernaderingen, maar dan moeten ze wel ten goede komen.

En dat ik nu meer smilies heb….. ja daar doe ik het niet voor.

Dat vind ik onbelangrijk, die gebruikte ik toch al zelden

• S.

Ik ben er ook helemaal niet blij mee. Voorheen kwam ik hier iedere dag wel. Nu stukken minder. Heb ook geen zin om te reageren want ben het overzicht helemaal kwijt. Jammer.

Misschien kunnen we degene die hier over gaat vragen om de opzet (de lay-out hoeft van mij niet perse, kan ook deze letters lezen) weer te maken zoals het was? Of zijn er ook mensen die dit een grote vooruitgang vinden en het graag zo willen houden?

Groetjes

• Lova

Ik vind het zo wel prettig :)

Populaire topics blijven bovenaan staan, heel logisch vind ik.

Even laten bezinken, dames ;)

Lova

• Nona

Om eerlijk te zijn: ik vind het ook niks! En ik kom hier ook minder en korter want ik heb geen zin om heelder pagina's terug te bladeren om te bekijken wat ik nog niet gelezen heb. Ontzettend jammer!

• Jo mama van 3

Ik baal er ook van; zo onoverzichtelijk! Zie constant dezelfde topics bovenaan staan en zie door de bomen het bos niet meer! Jammer, vond 't altijd zo leuk hier ff te spieken…

Jo

• Noni

Erg jammer ja. Ik merk hetzelfde. Veel minder hier komen kijken en ‘die bovenaan heb ik allang gehad, waar zijn de nieuwe topics?’

Ik vind echter de topics zelf wel prettiger lezen en het is uitgeklapt duidelijker welk draadje iedereen aan hangt.

Op zich vind ik dit een positieve verandering, alleen mis ik dus (net als velen) laatst geplaatste topic=bovenaan de lijst.

• ollie

moet eerlijk zeggen dat ik ook nog maar weinig kijk en reageer,

ik vind het behoorlijk storend dat de topics steeds weer bovenaan geplaatst worden, voor mij hoeft dat niet!

• Zea

Haihai,

Lijkt me tijd voor een poll waarmee je voor of tegen kunt stemmen. Van Ronn begreep ik dat hij ervoor kan kiezen om topics in dezelfde volgorde te laten staan. Iemand handig met een poll?

Ik ben voor trouwens ;-) Gekke is dat ik geen ‘nieuw’ meer heb staan achter reacties die ik nog gelezen heb. Erg onoverzichtelijk.

Zea

• Eponine

't Is denk ik gewoon een kwestie van wennen.

Op ieder ander forum (buiten de prikborden en startpagina) gaat 't zo dat de (soms oude) topics met nieuwe reacties bovenaan komen te staan. Althans, ik weet niet beter.

Ik geef toe dat ik in het begin ook even moest wennen en me de eerste dagen vooral hiermee bezig heb gehouden, heb me dus ook pas later (opnieuw) geregistreerd maar ik heb in ieder geval geen problemen met hoe het prikbord er nu uit ziet en werkt.

Natuurlijk wel erg jammer dat anderen hun zin om te posten, etc hebben verloren.