ik wordt er geen wijs meer uit

• jonne

Even niet over namen maar over de nieuwe opzet van het prikbord. IK wordt er geen wijs meer uit. Ik weet niet meer wat ik niet of wel gelezen heb. Het zal wel aan mij liggen hoor. Onderwerpen die eerder al behandeld zijn staan zomaar weer boven aan.

Ik zal er wel heel erg aan moeten wennen maar na een week /misschien twee weken dit prikbord lezen, snap ik het nog steeds niet.

Het zal wel aan de hormonen liggen.

• Amber

Nou ik vind het ook heel onhandig. Ik heb zelfs geen zin meer om te kijken of ik toevallig een topic gemist heb, als ik zie dat een bericht dat ik al gelezen heb weer boven aan staat.

Ook vind ik de regelafstand veel te klein. In een woord… irritant!!!

• .

Ik kan ook slecht tegen de verandering, het went niet…

Maar ik vind het wel leuk wat je allemaal met je tekst kan doen, die icoontjes.

• .

Ga naar: Nieuw bericht•Zoeken•Huisregels•FAQ•Mijn profiel•Privéberichten•Log uit • Uitgeklapt

Als je op Uitgeklapt drukt, krijg je alles volledig te zien. Maar waar die knop zit voor het wel en niet gelezen topics, zie ik helaas niet!

Liefs Isa (Kaya)

• Esther

Ik ben er al aardig aan gewend. Wat ik wel vreemd vind is dat ik de optie Uitgeklapt op datum heb aan staan maar dat soms toch niet de laatste reactie onderaan staat. Dat maakt het dan weer minder overzichtelijk.

• jonne

O gelukkig ben ik niet de enige die dit zo ervaart. Mijn zin om nog te kijken op dit prikbord is ook inderdaad minder geworden. Ik hoop dat ik er aan wen of dat het nog een beetje veranderd gaat worden dat het wel overzichtelijker is. Want iedere keer zie ik weer onderwerpen bovenaanstaan die ik allang gehad heb en waarvan ik dan weer denk. ja ja nu weet ik het wel. ander ondewerp maar ik moet echt zoeken naar de nieuwe onderwerpen. Ik herken ze in iedergeval niet zo gauw meer.

Zal mijn blonde ik wel zijn of toch……de hormonen…….

• Choclatss

Ik vind er zo ook helemaal niks meer aan !

Ben ook heel het overzicht kwijt ! :(

En ja alles staat ook te dicht bij elkaar !

• Laury

Ik ervaar geen problemen. Een topic waar een nieuwe reactie bij komt gaat naar boven. Bovendien heb je ook nog de meldingen ‘nieuw’. Je kunt ook aangeven dat je alles al gelezen hebt.

Het zou wel makkelijker zijn als de topic titels wat beter gekozen werden. Maar goed dat is aan ons zelf… :)

• Joos + ?

Hier hetzelfde probleem hoor!!

Vind het erg onoverzichtelijk!!

En ik ben al geen computer wonder…. lastig dus!!!

Merk gewoon dat ik niet veel zin meer heb om hier effe snel te kijken.

Jammer!!

Gr. Joos +?!

• Lisa mv Jélin

Sinds de nieuwe lau-out vind ik er weinig meer aan. Ik heb totaal geen zicht meer op oude of nieuwe topics :S