Nicknamen?

• Nona

Wat een schattig ventje!

• Sophéa

Ik prik hier altijd onder de naam Jennifer. Geloof dat ik heel af en toe wel onder Jennifer! heb geprikt of onder Jenna, maar nu ben ik geregistreerd en zal het dus voorlopig nog wel Jennifer blijven ;)

• RH

Ik heb hier altijd geprikt als Roos, de laatste tijd lees ik wat meer mee dan dat ik post. Met de komst van het nieuwe prikbord heb ik me maar eens geregistreerd en is Roos RH geworden.

• Marloes mv C+R

Ik in het begin als Marloes, ook een tijd als Mmmmoes en nu al een tijd als Marloes mv C+R.

gr. Marloes

• Isaura

Zie bij mij topic:

http://namen.startpagina.nl/prikbord/8840273/naam-veranderd#msg-8840273

• Piano

Ik prik hier al een hele tijd als Lila. Dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven.

Misschien wordt het ooit Lila mama van, maar dat zal voor over een jaar of tien zijn :D!

Lila

• - Lieve -

Ik prik hier nog niet zo lang, maar altijd als Lieve. Alleen heb me nu geregistreerd, en de naam Lieve was al bezet. Dan maar - Lieve - ;)

• Elin

Mijn naam is hier altijd Elin (maar heb nog niet zo heel veel berichten gepost).

• angelique

Altijd onder de naam angelique, nooit anders geweest!

gr.Angelique

• .

In het begin had ik mijn eigen naam Aniek en op een gegeven moment ben ik Isa gaan gebruiken. Daar voelde ik me wat prettiger bij, ivm meekijkers.

Nu moest ik me inloggen (?!) en was Isa al vergeven. Daarom de naam Isa Kaya -> Kaya vond ik altijd heel mooi, maar zou het nu nooit geven.

Liefs Isa (Kaya)

:P