Nicknamen?

• Laury

Er zijn hier nogal wat trouwe bezoekers en ook nogal wat dames die een alias gebruiken. En soms veranderen die ook nog eens. Soms onthoud ik het, maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer.

Onder welke namen heb jij hier geprikt?

Ik alleen onder mijn eigen naam en onder de alias Laury.

• Noni

Ik ben al sinds jaar en dag Noni, volgens mij heb ik nooit onder andere namen geprikt.

• Lizzie

Nee, ik ben altijd al Lizzie geweest !

• Zea

Ik ben al héééél lang Zea.

Heb wel eens stiekem een andere nick gebruikt als ik even anoniem wilde zijn… Maar dat is echt sporadisch.

Zea

• Nona

Ikke dus wel.

Ooit was ik “eve”, dat veranderde in “ava” en nu is het “Nona”. Maar daar was wel telkens een reden voor.

Bij de verandering van “eve” naar “ava” zat hier nog een “Eve” op het prikbord en dat vond ik te verwarrend, dus veranderde ik naar “ava” omdat dat nog in de buurt lag.

En nu ik me heb geregistreerd is het “Nona” geworden, omdat je je email-adres moet opgeven en mijn email-adres dat ik voordien gebruikte verwijderd is (ik gebruikte het alleen voor dit prikbord en was vergeten het regelmatig te openen waardoor het verdwenen is). Bovendien heb ik een weblog onder de naam “Nona” en daar is al een email-adres met diezelfde naam aan verbonden.

Ik hoop alleen dat Noni het niet erg vind dat ik nu onder “Nona” prik, want ik was totaal vergeten dat zij hier ook al prikt en dat dat dus maar 1 letter scheelt.

groetjes

Nona

• Madelief mv 1

Ik volgens mij altijd al onder Daisy (maar ik begin te twijfelen… het kan ook melloplayer zijn… bind me er niet op vast)

• ollie

Altijd al als Ollie

• Noni

Nona Schreef:

——————————————————-

> Ikke dus wel.

>

> Ooit was ik “eve”, dat veranderde in “ava” en nu

> is het “Nona”. Maar daar was wel telkens een reden

> voor.

>

> Bij de verandering van “eve” naar “ava” zat hier

> nog een “Eve” op het prikbord en dat vond ik te

> verwarrend, dus veranderde ik naar “ava” omdat dat

> nog in de buurt lag.

>

> En nu ik me heb geregistreerd is het “Nona”

> geworden, omdat je je email-adres moet opgeven en

> mijn email-adres dat ik voordien gebruikte

> verwijderd is (ik gebruikte het alleen voor dit

> prikbord en was vergeten het regelmatig te openen

> waardoor het verdwenen is). Bovendien heb ik een

> weblog onder de naam “Nona” en daar is al een

> email-adres met diezelfde naam aan verbonden.

>

> Ik hoop alleen dat Noni het niet erg vind dat ik

> nu onder “Nona” prik, want ik was totaal vergeten

> dat zij hier ook al prikt en dat dat dus maar 1

> letter scheelt.

>

> groetjes

> Nona

Geen probleem hoor :) Ik had inmiddels in de gaten wie je was en de vaste prikkers vast ook dus voor verwarring zal het niet zorgen.

• Jo mama van 3

Begonnen als ‘Hejo’ maar al snel onder m'n eigen naam ‘Jo’, toen er nog een Jo bijkwam onder ‘Jo mama van 3’ alleen zie ik de laatste tijd nog een ‘mama van 3’ prikken dus idd erg verwarrend…. maar hier blijf ik bij…. tenminste, ooit hopelijk onder ‘Jo mama van 4’ ;)

Jo

• Amber

Ik blijf liever anoniem en daarom wijzig ik mijn nickname nog wel eens. Ik kom hier al wel jaren!