Wat is er met het prikbord gebeurd?

• joepie

Hallo,

weten jullie hoe je in deze nieuwe opzet namen kunt zoeken? Welke naam ik ook in typ, ik krijg geen zoekresultaten. Ik vind de nieuwe opzet niet bepaald een verbetering, ook omdat je elk berichtje binnen een onderwerp apart moet openen.

groetjes, Joepie

• Laury

Ik ben deze opzet gewend van andere fora. Niets mis mee. Fotos plaatsen is makkelijker, je kan beter met opmaak werken, voorheen moest dat met html codes…

Nadeel van nieuwe berichten boven zie ik niet. Je kan daarmee een posting van bijv. 3 weken terug weer naar boven halen. Betekent wel dat je alert moet zijn op data.

En nog een persoonlijk voordeel, ik kan weer posten als ik ingelogd ben op mijn gsm.

• Esther

Het lijkt er op dat de zoekfunctie (nog) niet werkt, want je doet het goed en er komen geen resultaten.

Het apart openen van elk berichtje binnen een onderwerp is hetzelfde als bij de vorige opzet, dit kan je zelf kiezen en boven aan in de blauwe balk kan je kiezen voor Ingeklapt/Uitklappen met draadjes/Uitklappen op datum. Als je dat instelt en steeds op dezelfde computer ingelogd naar het prikbord komt wordt dat onthouden.

• Esther

Ik vind het wel handig dat berichten bovenaan komen te staan als er gereageerd wordt. In de oude opzet gebeurde het wel eens dat mensen een door hen zelf gepost bericht vergaten of er niet meer in keken terwijl er nog wel iets in gepost werd, dan stond het na een tijdje op de volgende pagina en raak je het uit het oog.

Zo werkt het op bijna alle forums ook en dat werkt naar mijn idee goed. Het is ook leuk om op die manier een bericht terug te halen van een paar maanden geleden om bijvoorbeeld te vertellen dat het kind geboren is en wat het geworden is, zo zie je de geschiedenis er bij.

Dan moet de zoekfunctie wel weer werken.

• Laury

Het lijkt er inderdaad op dat de zoekfunctie om zeep is gebracht. Hopelijk is dat een bug/opstart probleem.

Je 2e klacht herken ik niet. Wellicht omdat ik een profiel heb aangemaakt. Ik heb de optie ‘uitklappen met draadjes’ aanstaan. Voordeel van een profiel is in elk geval ook dat je van t controle getal af bent.

• S.

Even 3 dagen geen computer en als ik weer kan komen kijken is zomaar ineens het prikbord veranderd! Waarom heeft niemand dat even aan me gevraagd???:?:D

Maar: als ik de pagina-naam intoets verschijnt er nog eerst een ‘oude’ pagina, met bovenaan Pernille en daaronder dat Belle zwanger is!! Nou snap je: vooral dat laatste bericht lees ik graag, maaaaaaaaaaaar ik kan het niet openen! X( In de nieuwe versie, die geopend wordt als ik op het bericht klik, kan ik hem nergens vinden en zoeken doet hij ook al niet.

Wie helpt??

En Belle: proficiat!

• Fides

Ben ik de enige bij wie het uitklappen op datum én met draadjes) NIET lukt ? Bij de vorige lay-out heb ik daar nooit problemen mee gehad.

En de zoekfunctie… maar dat was al gesignaleerd.

Verder ziet het er wel goed uit.

Ik vind het vooral een voordeel dat berichten waarop gereageerd wordt, bovenaan komen te staan. Wel zo handig.

• Blu

Ik was ook al op zoek naar het berichtje van Belle, want ik had daarop gereageerd.

Kan het ook niet meer vinden :)

• Fides

Ik heb mijn probleem met het uitklappen al opgelost.

Het bleek te liggen aan het niet toestaan van scripts (deze optie is bij mij standaard uitgeschakeld).

Na het toestaan van Java Script, kan ik de topics wél uitklappen.

• Ronn

Dat de zoekfunctie niet werkt heb ik gemeld aan Startpagina. Enkele andere zaken schijn je zelf te kunnen veranderen als je bent ingelogd. Probeer het eens… :)