Wat is er met het prikbord gebeurd?

• Ronn

Hahaha, het is erg wennen inderdaad. Voor de beheerders trouwens ook, dingen staan opeens op een andere plaats. ::o

• Choclatss

:S

Nou ik vind het er niet mooier op geworden !! Voor nu zeg ik: (td)

Maar goed, misschien even wennen….

Binnekort zeg ik misschien wel: (tu)

• Esther

Dit is wel wennen inderdaad. Gelukkig weet ik uit ervaring met diverse fora dat ik er snel genoeg aan wen, ook al vind ik het in het begin nooit mooi.

• Esther

Hmm en nu merk ik dus dat een onderwerp weer bovenaan staat als er in gepost wordt. Al gaat het zo op de meeste andere fora, hier is het nieuw en dus wennen!

• Lisa mv Jélin

Oe, vreselijk dit. Over een maand wil ik niet meer anders, maar nu vind ik het té anders 8-)

• Hagar

He bah, ik vind dit NIET leuk!

• Ronn

Esther schreef:

——————————————————-

> Hmm en nu merk ik dus dat een onderwerp weer

> bovenaan staat als er in gepost wordt.

Ik heb dat even uitgezet.

Wat vinden jullie: Berichten met nieuwe reacties bovenaan plaatsen? Of juist niet?

• Noni

Liever niet de onderwerpen waar het laatst in is gepost bovenaan, gewoon zoals het was.

Veel overzichtelijker in wat nieuwe topics zijn vind ik!

• joepie

Hallo,

weten jullie hoe je nog kan zoeken op namen?Welke naam ik ook invul, er zijn geen zoekresultaten. Ik vind de nieuwe opzet niet bepaald een verbetering, ook omdat je elk berichtje apart moet openen, terwijl je eerst alle berichten binnen 1 onderwerp in 1 keer kon lezen.

• Petr@

joepie Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

> weten jullie hoe je nog kan zoeken op namen?Welke

> naam ik ook invul, er zijn geen zoekresultaten. Ik

> vind de nieuwe opzet niet bepaald een verbetering,

> ook omdat je elk berichtje apart moet openen,

> terwijl je eerst alle berichten binnen 1 onderwerp

> in 1 keer kon lezen.

Een aantal van deze dingen kun je in je profiel aanpassen …….. het is even uitvogelen maar het kan wel ……..;)