Namentic?

• Piano

Hoi!

Ik kom hier wel al lang ;), en bijna elke dag. Ik ben 17 en prik hier sinds mijn 14de.

Hoe ik aan mijn namentic kom? Geen idee!

Wel hadden onze playmobilpopjes vroeger allemaal een naam, die ik allemaal uit mijn hoofd wist en we hadden zo'n 100 popjes… Ik heb het dus altijd al leuk gevonden om namen te verzinnen.

Sinds mijn 8ste spaar ik geboortekaartjes en zo is het uit de hand gelopen, zeg maar :).

Ik heb één lijst waar al mijn favoriete namen op staan. Soms maak ik eens een top. Ik vind het wel leuk om te zien hoeveel namen voorkomen, ik zou zelf ook nooit een populaire naam aan m'n kind geven.

De betekenis van namen interesseert me dan weer minder. Alleen namen met een hele rare betekenis worden geschrapt.

Ik ben niet altijd en overal met namen bezig, maar als ik een kind zie dan wil ik wel altijd weten hoe hij/zij heet en hoe de broertjes/zusjes heten. Maar dat vind ik niet echt storend.

Veel plezier hier in elk geval!

Lila

• Ronn

Elis schreef:

> ik kijk elke dag wel even hier. En dat al zo'n

> 10(?) jaar.

Nou, bijna… B) De namen.startpagina.nl bestaat volgend jaar 10 jaar. Het prikbord kwam er later bij.

• Esther

Ik kijk hier ook elke dag, meestal meerdere keren als ik toch achter de computer zit. Ik weet niet precies hoe lang ik hier nu mee lees en daarna ook mee post. Ik denk een jaar ongeveer.

Ik dacht dat mijn namen-tic iets van de laatste jaren was (sinds mijn puberteit ofzo, ik ben nu 24), maar mijn moeder vertelde me laatst dat ik als jong kind ook altijd al van alles en iedereen de naam wilde weten en goed onthield hoe iedereen heette. Nu onthoud ik bijvoorbeeld ook veel beter dan mensen om mij heen de namen van kinderen van beroemdheden, terwijl ik die beroemdheden helemaal niet interessant vind.

• Elis

Ronn Schreef:

——————————————————-

> Elis schreef:

> > ik kijk elke dag wel even hier. En dat al zo'n

> > 10(?) jaar.

>

> Nou, bijna… B) De namen.startpagina.nl bestaat

> volgend jaar 10 jaar. Het prikbord kwam er later

> bij.

:D iig al een hele tijd. Mijn geheugen gaat duidelijk niet lang genoeg terug ;)

Kan nog wel oude berichten vinden met mijn oude priknaam, maar het archief gaat niet ver genoeg terug voor een preciese datum, helaas.