Olivia staat no. 126 in namentop 200

• Esther

Ik hoor de naam de laatste tijd íets vaker, maar dat is dan alleen op internet. In het echte leven ken ik geen Olivia's. Ik woon in de randstad, werk op een kinderdagverblijf maar er zitten geen Olivia's tussen.

Ik heb het idee dat namen die hier op het prikbord genoemd worden dan ook geen gemiddelde afspiegeling van de Nederlandse samenleving zijn. Namen als Daan, Tim, Sanne en Lotte zijn hier niet populair en in Nederland over het algemeen wel. Zelfde geldt naar mijn idee andersom voor namen als Olivia en bijvoorbeeld Kes, die hoor je hier regelmatig en staan niet hoog in de namenranglijst.

Succes met jullie keuze!

• nikki

thnks lieve..!

ik heb ook gewoon heel normaal mijn mening gegeven meer niet..wordt helaas fel op gereageerd..maargoed..

ik denk dat als je de naam fantastisch vind moet je hem gewoon kiezen,ondanks hij eventueel populair zou zijn en sommige anderen hem niet mooi vinden.heb je met alle namen.

• Lisa mv Jélin

Nounou, Dunya… Iets milder mag wel. Hoewel ik snap dat het niet leuk is om te horen als iemand jouw droomnaam niet mooi vindt. Iedereen mag zijn mening geven en het is met respect gedaan, dus zo heftige reactie is niet nodig vind ik.

En ik ben het helemaal met de laatste alinea van Nikki's laatste reactie eens! Ik heb namelijk wel eens het idee dat mensen die om een mening vragen té snel van hun idee afstappen, terwijl ze soms de naam al jaren in gedachten hebben.

• dunya

ik vind het prima als mensen een naam die ik leuk vind niet leuk vinden, beter zelfs anders wordt de naam te populair. Het einge wat ik zei is dat de vraag beter gelezen kan worden. Mijn vraag was nl waarom er hier gedacht wordt dat Olivia populair zou worden.

Wat een lichtgeraakt volkje loopt hier rond zeg. Ik dacht dat het hier op prijs gesteld zou worden dat je hier eerlijk reageert op stellingen en vragen.

veel plezier met elkaar hier!

• nikki

tot ziens!

• Lieve

Dunya ben je soms een zus van Soneetje? :D

• BTRT

Jeetje wat een gekat ;-)

Ik vind Olivia een prachtige naam… en hij staat hoog bovenaan mijn lijstje. Maar ik hoor ook steeds hier op het forum dat hij te populair zou worden. Als ie nu op 126 staat dan voorzie ik nog geen problemen… het zou minder leuk zijn als hij opeens in de top 10 staat.

Waar het op wordt gebaseerd dat hij heel populair gaat worden dat snap ik ook niet zo goed. Olivia is nou niet bepaald een makkelijke naam als Sanne of Emma of Fleur of Sofie. Ik hoop dat hij dus niet te populair wordt! En dat ik mijn man kan overtuigen van deze prachtige naam…

Veel succes met kiezen!