Olivia staat no. 126 in namentop 200

• dunya

Thnx voor de reacties op mijn eerdere vraag welke naam het leukst is volgens jullie.

Mijn keuze is (vooralsnog) Olivia en ik wilde even kijken hoe erop gereageerd zou worden.

Maar 1 ding begrijp ik niet. Ik hoor de naam eingelijk (bijna) nooit en als je in de namen top 200 kijkt staat hij nou niet bepaald hoog. Redelijk origineel dus. Waarom denken j(sommigen van) jullie dat deze naam zo in opkomst is? ben ik wel nieuwsgierig naar nl.

dank alvast voor je reactie.

grtz

Dunya

• nikki

er zullen natuurlijk mensen zijn die de naam niet veel horen in hun omgeving/leefomgeving,maar de meeste toch wel geloof ik.

ik hoor het ook overal om me heen en zie het vaak op internet bij pasgeborenen.

zowiezo vind ik hem voor mezelf de zoet en te hoog popeye-gehalte.zou hem dus nooit kiezen.

• Choclatss

Ik hoor de naam ook nooit ! ken echt niemand met die naam, maar vind hem echt prachtig !!

• dunya

ik vroeg niet of je de naam je bevalt Nikki. en gelukkig verschillen we allemaal van smaak en mening. Anders zou het allemaal wel erg saai worden he?! De feiten spreken voor zich en een naam op 126 komt m.i. niet te vaak voor.

dank voor je reactie in ieder geval.

dank Chocolatss!

• Lisa mv Jélin

De reden waarom ik zou zeggen dat ie in opkomst is, is dat ik hem hier op het forum heel vaak hoor tegenwoordig.

Hij is 2008 169 keer gegeven. Dat vind ik erg veel. Maar nog niet zo vaak dat ik van gedachten zou veranderen ;-)

• nikki

sorry hoor. dacht dat dit forum was bedoeld om je EERLIJKE mening te geven..excuses

• dunya

Nikki: misschien in het vervolg beter naar de vraag kijken en dan EERLIJK (zoals jij zo mooi zegt) reageren een tip?

• Hagar

Ik ken ook niemand in mijn omgeving die de naam Olivia heeft of heeft gekozen voor de kinderen. Tot nu toe lijkt het mij een hele originele naam…alleen ik hoor deze naam ook veel op verschillende forums dus ik denk wel dat het evt. een nieuwe topper zou kunnen worden. (de nieuwe Sophie werd al eens genoemd)

groetjes

Hagar

• dunya

aha, ik ben nieuw hier dus dat wist ik niet.

thnx Hagar! Is in ieder geval wel een teken dat meer mensen de naam leuk vinden. mmmmm, toch maar eens goed over nadenken dan.

• Lieve

Ik denk inderdaad ook dat de naam in opkomst is. Zoals Hagar al zei: de nieuwe Sophie, over een tijdje. Olivia is niet echt mijn smaak (ik moet denken aan dat varkentje Olivia), maar voor een ander vind ik het wel leuk.

* Ik vind trouwens dat je Nikki wel een beetje onterecht aanviel… je wilde immers kijken hoe er gereageerd zou worden op de naam Olivia ;)

Liefs,

Lieve