geboren

• Lionette

Maaike schreef:

>

> sterk dat Lionette, die hier nog nooit eerder is geweest, het

> in EEN keer goed heeft…..

Dat is best sterk misschien, maar dat ik hier nog niet eerder geweest ben klopt niet hoor. Ik ben vooral een meelezer en zo af en toe prik ik mee. En deze naam….tja, in mijn familie komt een Ploni voor….daarnaast heet een kapper in ons dorp ook zo, dus vandaar dat ik daardoor getriggerd werd. Misschien komen S. en ik idd wel uit hetzelfde dorp! Toen de MMKMK ook nog precies paste…kon ik het niet laten om te reageren. Vandaar!

Niet zo wantrouwend mensen……

• Lieve

Alle drie de namen ver-schik-ke-lijk! Skip vind ik al ik eerlijk ben een van de meest domme namen die er bestaan… doet me denken aan een Skippybal en aan het Engelse werkwoord ‘to skip’ etc. Als ik de naam Skip hoor, denk ik altijd aan een heel stuntelig, dommig en sloom persoon… Hetzelfde heb ik bij Ploni. Bij Kick denk: oké die ouders wilden gewoon een voetballer van hun kind maken, en gaven 'm daarom alvast deze naam… Daarbij vind ik het een ordinaire naam.

• Amber

Lionette komt hier wel vaker!

Maar over de namen… bah bah en bah!!! Ploni doet me denken aan my little pony. Skip vind ik nog de minst erge. Kick vind ik echt vreselijk. Wie noemt zijn kind nou schop…