geboren

• S.

Een zusje voor Skip en Kick (zeg dat maar eens hardop zonder Skik en Kip te zeggen ;-) )

Wie weet hoe ze heet?

De naam is het zelfde type apart, maar toch ‘klopt het niet’ voor mijn gevoel.

• Marloes mv R+C

Kan je meer tips geven? Aantal letters en lettergrepen ofzo?

gr. Marloes

• S.

Ik zal je een flinke tip geven: MMKMK (m = medeklinker, k=klinker).

Heb even in de archieven gekeken, de naam is hier nog nooit genoemd!

Zelf kende ik de naam al wel, als naam van een kapsalon hier in de buurt.

Ben benieuwd waar jullie mee komen!

• Lionette

Ploni misschien?!?!

• S.

Hahahahaha, waar kom je vandaan? Vast hier uit de buurt! in 1 keer goed!

Ik vind de naam opzich best grappig, maar vergeleken bij Skip en Kick, die ik door de i best ‘licht’ vind klinken vind ik de o in Ploni zo zwaar…

Daarom dus: vind de combinatie van het zelfde type en dus best goed, maar qua klank minder. iets met bijv. een e had ik beter gevonden.

Gek…. ik zit even over een bijpassende naam te denken. Lotis vind ik dan weer minder zwaar klinken, terwijl daar ook die o inzit….. Zou het dan door de PL komen of zo? Want ook Yoni klinkt minder zwaar….

Nou ja, t is maar waar je je op de vroege ochtend mee bezig houdt he…. ;-)

• Maaike

sterk dat Lionette, die hier nog nooit eerder is geweest, het in EEN keer goed heeft…..

• Daisy

Wow lionette! dat is knap!

ken de naam wel, maar had er nooit opgekomen.

Beetje een vreemde naam vind ik het, weet niet waarom…

• Esther

Ik vind de naam niet passen bij de andere twee. Die vindt ik meer modern/hip-achtig en Ploni doet me denken aan Pleun/Pleuni en vind ik daardoor erg ouderwets. En inderdaad zwaar.

• xEmx

Ik vind Skip en Kick geweldig, vooral Skip.

Ploni vind ik echt helemaal niks. Dan nog liever Pleuni, maar dat vind ik ook niet bijzonder.

• Tineke mv JHB

Skip en Kick vind ik al helemaal niks en Ploni sluit daar goed bij aan. Ploni klinkt als pony en een beetje zeurderig. Dan liever Pleuni of Yoni, hoewel ik die laatste erg onaf vind klinken