Lieve, ligt het aan mij?

• Lieve

Hoi Yvon!

Ook hierbij ligt het er maar net aan met wat voor soort mensen je omgaat/welke mensen je kent. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat een jonge moeder minder mensen van 17 kent, dan een 17-jarige :D Oké, ik moet toegeven: er zijn niet veel 17-jarigen die het nut van correcte spelling inzien, maar ze zijn er wel degelijk! Ik ben er zo eentje, en zal daarom jouw opmerking over mijn schrijfvaardigheid maar als compliment beschouwen :D

Ik ben wel benieuwd wat je precies bedoelt met mijn levenservaringen?

Liefs,

Lieve

• Lieve

Haha, ja dat klopt. Ik ben gek op talen (een andere ‘hobby’ :D), en doe daarom dus gymnasium. Helaas laat mijn wiskundeknobbel het meestal afweten, haha ;)

• Lieve

Hoi Lisa!

Dankjewel!

Eigenlijk gek, toch? Dat de meeste mensen een bepaald beeld hebben bij jongeren; ze kunnen niet schrijven, gedragen zich onbehoorlijk, roken, drinken veel, etc.

Dit is natuurlijk wel wat overdreven, maar ik merk dat velen er zo over denken. Jammer, want er zijn, zoals jij al zei, ook heel veel normale jongeren! Fijn dat jij dat in ieder geval níét zo iemand bent die alle jongeren als één ‘ding’ ziet.

Liefs,

Lieve

• Yvon

Je scheelt maar heel weinig met mijn dochter (ook VWO) :+ Ben benieuwd of zij over een 2 jaar net zo'n indruk zal kunnen maken :)

Ze kent de juiste spelling maar is nu van de msntaal oid :S

Gr Yvon