Nichtje erbij!

• Marieke72

Gefeliciteerd.

Maar die naam :? (Bessie Turf)

En dan helemaal in combinatie met broer en zus, daar struikelt je tong toch over?

Marieke

• Lieve

Haha, grappig! Ik dacht echt: ‘Wie de * is Bessie Turf?’ Blijkt dus een stripheldin te zijn, maar ik ben van '92 dus vandaar dat ik het niet kende :D Zal voor Bes' generatie dus ook geen probleem zijn, maar denk dat sommigen wel aan (bos) bessen denken.

• Lieve

Dankje! Ja, het is zeker een schatje! Ik ben vanmiddag op bezoek geweest. Echt een superlief meisje! Ik vind de naam Bes ineens héél erg leuk :D

• Lieve

De combinatie is inderdaad een beetje Kwik/Kwek/Kwak, maar ik struikel er niet echt over. Het is meer gewoon dat de ‘e’ als klinker steeds terugkomt, vind ik. Dat staat een beetje Jut & Jullerig, maar ja… dat was ook al een beetje zo toen Mex kwam ;)

• Lieve

Ik ben vanmiddag op bezoek geweest en ik als namenfreak heb natuurlijk meteen gevraagd welke naam het was geweest als Bes een jongentje was. Wat denk je?! Kes!! Grappig, de jongens- en meisjenaam verschillen maar één letter :D

• sas mv F+K

ik dacht dat bes een koe was ergens in een kinderserie.

Vind het geen mooie naam maar daar is je nichtje natuurlijk niet minder mooi of lief onder!

Geniet vd kleine schat

mex en lev vind ik wel helemaal super!

(mexx heet onze poes)

• xEmx

Gefeliciteerd!!

Ik moet wel wennen aan Bes. Maar binnen een paar dagen weet je niet beter, toch? Doet me denken aan een “oud besje”, zo wordt hier een oude dame genoemd.

Lev vind ik de mooiste van de drie namen.