Nichtje erbij!

• Lieve

Wij kregen net een telefoontje dat we er een nichtje bij hebben! En ze heet: Bes.

Bes is het zusje van Lev (5, jongen) & Mex (3, jongen).

Lev, Mex & Bes… hmm, persoonlijk vind ik het een redelijk hoog Kwik/Kwek/Kwak-gehalte, maar ik ben natuurlijk wel heel blij met mijn nieuwe nichtje! De naam vind ik even wennen, maar het klinkt wel vrolijk, vind ik. Wat vinden jullie (eerlijk zeggen hoor ;))?

Liefs,

Lieve

• Lizzie

GeFeLiCiTeErD !

Ik had veel liever Kes (erbij) gezien, super. Bes vind ik niet zo. Ik denk aan Bessen en ik ken een hond die Bes heet.

Mex vind ik wel super en Lev ook leuk.

Groetjes Lizzie.

• nikki

de andere namen gaan nog,maar bes vind ik zo tuttig en oudbollig. zie er een dikke oude tante bij.. maar gefeliciteerd!!!

• Lieve

Dankje! Ik vind het trouwens wel grappig, want er werd hier een paar dagen geleden een tpic geopend ‘Kes’. In dat topic had ik het nog over de namen Tes & Bes, en een paar dagen later heb ik een nichtje met de naam Bes… grappig! Ik snap dat je meteen aan Bessen moest denken. Ikzelf dacht gelijk aan de opera Porgy & Bess.

Liefs,

Lieve

• Yvon

Best sneu voor Bes…..

Maar gefeliciteerd met de komst van een nichtje :)

• Blue

Gefeliciteerd.

Acteur/regisseur Porgy Franssen heeft een tweelingzus die Bess heet (inderdaad genoemd naar die opera, die hun ouders kort tevoren hadden gezien.)

Bess met dubbel -ss had ik mooier gevonden, maar dat komt waarschijnlijk omdat dat schrijfbeeld bekender is bij mij.

• Mam van BMP

Bessie Turf is t eerste wat ik denk.

• Daisy

Lev leuk, Mex gaat wel, maar bes.. nee…

Ik denk aan de noot : Bes

En vooral aan bessie turf…

• Daisy

Wel gefeliciteerd natuurlijk! Het zal zeker een schatje zijn!

• Megan

Ik vind Bes juist wel schattig, Bes(s) is eens wat anders dan Tes(s)..