Zo is dat
Ordi => Jayden, Delano, Priscilla, Julian, Kimberly, Deveny, Charissa, Kyara, Keano, enz.
Saai => De ultieme voorbeelden zijn toch Sanne, Lotte, Sem en Thomas vind ik. En top 20 hoeft niet per sé saai te zijn vind ik Lucas en Anna zou ik niet als saai bestempelen, de omschrijving saai, vind ik van toepassing op namen die heel nikszeggend zijn.
Natuurnamen => Roos, Jasmijn, Vlinder, Sterre, Mint, Ceder, Tijm, enz.
Retro => Marie, Sien, Leentje, Teuntje, Jan, Hans, Kees, Niek
Wannabe hip => Faye, Tygo, Isis, Mees, Pepijn, Floris
Jut en Jul => Tim en Tom, Emma en Ella, Daan en Luuk
nms => Daan, Gijs, Bas, Mats, Stijn, Emma, Floor (of alles wat ik niks vind voor mezelf)
Haha, dankjewel Ik vind Jélin trouwens echt geen ordinaire naam, verbaast me dat sommige mensen hier dat vinden… Ik zou Jélin namelijk eerder bij de ‘kak’-namen plaatsen. In het rijtje van Elin, Eline, Jeline, Joline, Jalou, Juliët, etc. Ik vond het ook wel logisch dat het als Jee-lin wordt uitgesproken, hoor. Als er Jaylin zou staan dán zou ik het uitspreken als Djee-lin. Het is voor mij een naam waar je even aan moet wennen, maar als je ‘m een paar keer zegt vind ik ’m mooi! Heeft Jélin trouwens ook nog meerdere namen?
Liefs,
Lieve
Zo zie je maar. Iedereen heeft zijn eigen ideeen bij de “plaatsing van namen”.
Ik ben benieuwd of er een verband is tussen de namen die mooi vind en de namen van het gezin waarin je geboren bent…
Hoe is dat bij jullie?
In het gezin waar ik geboren ben hadden we redelijk unieke, nederlandse, makkelijk te schrijven namen. Mijn kids hebben dat ook, niet iedereen kan dat waarderen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?