Muze word mij al weer iets te popi ook al vind ik hem geweldig…..
wat vind je van:
Skye
Sterre
Zonne
Mirre
Mare
Hoi Zea!
Muze stond al lang op mijn lijstje, maar nadat hij op het prikbord volledig werd afgekraakt zakte mijn enthousiasme nogal . Grappig dat jij hem wel mooi vindt!
Inte, Lotis en Muze vind ik ook prachtig!
Over Vure ben ik iets minder enthousiast. Misschien moet ik er gewoon aan wennen. Wel een leuke associatie met Vuur, ondanks de zachte klank van de naam blijft hij wel krachtig!
Inte, Lotis en Vure kan ook perfect!
Groetjes,
Lila
Muze populair?
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp?naam=muze&selFrom=1990&selTo=2008&Geslacht=B&Submit=Zoek+deze+naam
Ik heb niet de SVB-gegevens erbij gepakt, maar het lijkt me sterk dat er heel veel Muzes zijn ;-) of dat de naam enorm in opkomst is…
@ Lila. Grappig, dat de naam werd afgekraakt want nu toch vooral positieve reacties. Vure is ook niet echt een optie, maar voor een ander zou ik het geweldig vinden. Ik heb dan ook een beetje moeite met de ‘r’.
Ja er wordt inderdaad een pak positiever gereageerd dan zeg maar een jaar geleden . Ze zijn er vast klaar voor nu!
Grappig dat je zegt dat je moeite hebt met de r. Ik woon in België, meer bepaald ergens waar de meeste mensen nogal een felle keel r hebben. Ik kan mijn r helemaal niet laten rollen en in sommige namen klinkt dat echt veel mooier. Jammer .
Ik vind de namen helemaal niks! Sorry.
Muze zou ik helemaal al niet nemen, want hier is in het dialect een ‘muze’ een muis! Dus dat komt nogal raar over dan.
Vure vind ik zo mogelijk nog vreemder klinken dan Muze.
De namen Inte en Lotis zou ik zelf niet kiezen maar kan ik wel appreciëren, maar deze suggesties vind ik echt niet mooi.
gr Lizzy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?