Ik vind Juno ook veel mooier. Scout vind ik een erg harde naam, en inderdaad je associeert het snel met voetbalscout.
Juno klinkt niet zwaar vind ik. juist vlot en stoer vind ik hem klinken.
Ik vind ze beide erg leuk. Heel wat pittiger dan de meeste meisjesnamen die je op dit moment hoort.
Toch heb ik wel een overduidelijke voorkeur voor Juno. Waarom? Omdat ik niet zo houd van namen met één lettergreep, ik de klank supermooi vind en de betekenis geweldig.
Ik hoop dat K. nog niet van de lijst is? Die is namelijk ook heel mooi
Groetjes,
Fenna
Beide namen zijn niet mijn smaak, maar zou dan toch voor Juno gaan….
Scout (in de klank maakt het voor mij niet uit hoe ik het schrijf!) doet me denken aan iemand van de scouting! En vind hem best hard.
Bij bepaalde types kinderen past hij prima, maar je weet van te voren niet hoe je dochter wordt…
Ben erg nieuwsgierig wie je bent. Kom hier toch regelmatig, maar ….???
Hihi, hier hetzelfde euvel: ik heb iets meer voorkeur voor Skout, hubby voor Juno …
Maar aangezien zelfs die ‘lijn’ nu vaak door elkaar gaat lopen (Ik: Juno is toch eigenlijk ook wel mooi. Hij: Skout is toch ook best stoer en leuk!) weet ik het helemáál niet meer … Maar als ik NU zou bevallen en hij zou zeggen: kies maar een naam, dan zou het denk ik een Skout worden haha (of 't wordt een jochie, die naam is (héérlijk) al rond ).
Hier gaan veel mensen toch voor Juno zie ik.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?