De 50 van Olle en S. - dag 71!

  • Anoukiej

    Dit zijn mijn favoriete namen die er nog in zitten!

    Bas, Boaz, Floris, Mathis, Morris, Raf & Simon

    Anna, Elisa, Feline, Fleur, Julin, Linde, Liv, Mare, Sarah, Sophia, Sterre & Suze

  • Tes.

    Er zitten nog een hoop mooie namen tussen! Dit vind ik de mooiste die er nu nog in zitten (dikgedrukt favoriet):

    Benjamin, Cas, Finn, Lenn, Oscar, Sam/Sem en Timon

    Belle, Fee, Ines, Kiki, Lieve, Liv, Saar, Sarah, Sophia en Yara

  • Evva

    Ik blijf het een leuke en rechtvaardige manier van namen kiezen vinden. Ga ik zeker onthouden ;)

    Zitten, vooral bij de meiden, voor mij heel mooie namen tussen. Voor het mannelijk geslacht staat Jules bij mij hoog, bij de dames wat meer (Sophia, Julie, Sarah, Liv, Anna). Wel weet ik zeker dat, wat het ook wordt, het kindje een mooie naam zal dragen, zo te zien!

  • Olle

    Vorig jaar en het jaar daarvoor hebben we ook wel eens een wegstreper gedaan, gebaseerd op de 100 of 200 meest voorkomende namen (n.a.v. die SVB lijst) Maar daar vind ik zó veel lelijke namen tussen staan (Jayden, Mohammed, Dani, Cornelis) dat ik heb besloten om zelf een top te maken. Eigenlijk heb ik dus al wel een voorselectie gemaakt. Maar de namen die niet in de top 200 voorkomen, daar hoef ik eigenlijk niet eens meer over in discussie te gaan. :D

  • Lizzy27

    Uit jullie top 50's , zijn dit mijn favorieten. Ik ben heel benieuwd naar de uiteindelijke ‘winnaar’. :-)

    2. Beau

    16. Jonah

    24. Lucas > maar ik zie liever Lukas

    26. Mathis

    27. Mats

    33. Noah

    43. Seppe

    8. Emma

    11. Félice > maar dan geschreven als Féliz

    13. Fenna

    14. Fenne

    15. Fleur

    32. Linde

    37. Nina

    39. Noa

    45. Sterre

    50. Yara > maar ik zie liever Jara

  • Floor44

    Wat ik me al een aantal dagen afvraag: vind je echt al die namen mooi? Je begon met zoo veel en ook 50 namen vind ik echt veel. Ik denk dat ik maar 5 namen kan bedenken per geslacht die ik zou kunnen geven…

  • Olle

    @ Floor: Ik vind niet alle namen even mooi, maar ik vind van mijn top 50 toch wel bíjna alle namen mooi. Maar ook daar heb ik zo mijn voorkeuren. En voor één naam in het bijzonder. Die naam staat gelukkig ook in de top 6 van mijn vriendin.