Olle's afvallers - dag 70

  • Olle

    Vandaag gaan er zes namen (per geslacht uit). Mijn vriendin is jarig en wil volgens mij vaart maken met de naam. :P Ook vanavond zullen er misschien meer namen gaan sneuvelen, i.v.m. moederdag. Voor mij is de lijst krimpende, voor haar is een lijst >100 namen immens lang!

    En weg zijn:

    Ik: Eli, Espen, Fons, Igor, Maxim & Odin

    Zij: Alexander, Arnoud, Casper, Cesar, Gilles & Kick

    Ik: Lotte, Mette, Mirre, Pippa, Stella & Ylva

    Zij: Annick, Babette, Babs, Pam, Rivka & Svea

    134 namen in de running.

    Jammer van Casper…

  • Lola

    Grappig, bij de jongensnamen vind ik de namen die je vriendin schrapt vaak mooier, bij de meisjes die die jij schrapt! :)

    Jammer van Alexander, Casper, Mette en Pippa!

  • Amsterdammertje

    Casper en Gilles vind ik echt ontzettend leuk! Kick ook maar voor een ander. Cesar vind ik heel gaaf op papier maar erg pretentieus. Bij de meisjesnamen zou ik Pippa en Rivka zo zelf kunnen geven, helaas afgekeurd door mijn man…

  • Nahariya

    Alexander, Casper, Lotte, Mirre en Annick vind ik erg leuk, jammer dat ze eruit gaan!

    Van Babs begrijp ik niet dat die er niet eerder uit is gegaan, haha!

  • Lizzy27

    Maxim vind ik super mooi.

    Gilles uitgesproken als ‘zjiellus’ ook erg leuk.

    Stella wel mooi.

    Svea ook erg leuk.

    Dus wat mij betref mochten deze nog wat langer in de lijst blijven staan.

  • Bloempje16

    Veel leuke meisjesnamen weg! Mette, Mirre, Stella en Babette vind ik erg leuk.

  • -Emmy-

    Enigszins jammer van Arnoud, Svea, Mirre en Ylva.

  • -Emmy-

    Oja tussenstandje misschien wel leuk.

    Rond dag 50 haalde ik uit de lijst die nog over was een top-23 jongensnamen en een top-25 meisjesnamen.

    Van de 23 jongensnamen zijn er in de tussentijd 4 afgevallen (8. Pim, 11. Kjell, 18. Ole en 20. Niek), dus nog 19 over - inclusief de hele top-7 dus.

    Van de 25 meisjesnamen zijn er in de tussentijd 10 afgevallen (1. Caro, 3. Mea, 7. Svea, 8. Tessel, 14. Milou, 17. Robine, 18. Rosa, 20. Pleun, 21. Quirine, 23. Mirre), dus nog 15 over.

    (Jongensnamen over op volgorde: Sam, Oscar, Moos, Merijn, Jonas, Abel, Loïc, Tobias, Felix, Nanne, Ceder, David, Joris, Floris, Lucas, Olaf, Ezra, Loek, Ivar)

    (Meisjesnamen over op volgorde: Isa, Iva, Nore, Julin, Lenne, Mara, Linne, Marre, Merel, Ninthe, Suze, Roos, Nanna, Saar)

    Benieuwd hoe lang het duurt voor al mijn favorieten uit jullie namenlijst afgestreept zijn.. Of dat DE naam er misschien tussen zit!

  • Olle

    Wat leuk om te lezen Emmy!

    We zijn vandaag ijverig aan het strepen geweest. Er zijn nog maar 50 namen over (50 jongens- en 50 meisjesnamen)… Die presenteer ik jullie morgen.