Olle's afvallers - dag 67

  • Olle

    En weg zijn…

    Ik: Bastiaan, Guus en Pim

    Zij: Diederik, Jonathan en Loek

    Ik: Maud, Mikki en Milou

    Zij: Diede, Karlijn en Romijn

    Met deze selectie ben ik wel tevreden. Enkel Jonathan had nog wel wat langer erin gemogen van mij.

    Nog 158 namen…

  • Lola

    Het wordt spannend zeg!

    Wanneer wordt de baby ook al weer geboren?

  • Olle

    Midden oktober. Over 2 weken weten we of het een zoon of dochter wordt. Maar ik wil eigenlijk sowieso blijven doorgaan met het strepen van het namenlijstje voor beide geslachten. :)

  • Lola

    Dan heb je toch nog wel een tijdje te gaan!

    Haha, dat mag ;)

    Je hoeft ons nog niet te vertellen wat het wordt :)

  • Olle

    We weten nog niet zeker of we het aan de buitenwereld gaan vertellen. De meningen in de omgeving zijn verdeeld. Er zijn mensen die het totaal niet snappen dat we het willen weten (en die het liever ook niet horen van ons) en er zijn mensen die het heel graag willen weten (ook van ons). Maar dat kunnen we altijd nog zelf beslissen. :) We hebben inderdaad nog even te gaan en ik moest mijn vriendin beloven dat ik na deze namenlijst géén nieuwe lijst of namenspel ga beginnen, haha. Gelukkig heb ik jullie nog. :-p

  • -Emmy-

    Heel jammer van Loek! Ook jammer van Pim.

    Ook wel jammer van Milou en een beetje van Romijn.

  • Lizzy27

    Milou en Diede vind ik leuk, dus jammer dat die eruit gaan.

    Ik zeg al jaren dat ik eerste een meisjes- en jongensnaam wil vast leggen, en dan pas wil weten welk geslacht ons kindje heeft…. is misschien ook een optie voor jullie?

  • Olle

    @ Lizzy: Over de meisjesnaam zijn we het al 100% eens. Alleen de rest van ons meisjesnamenlijstje verschilt. Zij heeft andere favorieten op de lijst dan ik. Er is nog 1 andere overeenkomstige naam, maar die haalt het toch niet bij de nummer 1.

    Ook bij de jongensnamen hebben we wel wat overeenkomstige namen, maar van mijn “eigenlijke” top 5 vindt zij niets mooi. Van haar top 5 vind ik wel een aantal namen mooi en ik begin er daar eentje steeds leuker van te vinden! Gevoelsmatig vind ik ook dat die naam bij ons kindje past en niet een naam van mijn top 5.

    Dus eigenlijk zijn we er al uit (denk ik) maar ik vind het zo leuk om een wegstreper te maken! Maar nu het echt om ons kindje gaat, voelt het een wegstreper maken toch “echter” dan wanneer ik dat gewoon voor de lol op een forum of in Word doe.