En weg zijn…
Ik: Bastiaan, Guus en Pim
Zij: Diederik, Jonathan en Loek
Ik: Maud, Mikki en Milou
Zij: Diede, Karlijn en Romijn
Met deze selectie ben ik wel tevreden. Enkel Jonathan had nog wel wat langer erin gemogen van mij.
Nog 158 namen…
We weten nog niet zeker of we het aan de buitenwereld gaan vertellen. De meningen in de omgeving zijn verdeeld. Er zijn mensen die het totaal niet snappen dat we het willen weten (en die het liever ook niet horen van ons) en er zijn mensen die het heel graag willen weten (ook van ons). Maar dat kunnen we altijd nog zelf beslissen. We hebben inderdaad nog even te gaan en ik moest mijn vriendin beloven dat ik na deze namenlijst géén nieuwe lijst of namenspel ga beginnen, haha. Gelukkig heb ik jullie nog. :-p
@ Lizzy: Over de meisjesnaam zijn we het al 100% eens. Alleen de rest van ons meisjesnamenlijstje verschilt. Zij heeft andere favorieten op de lijst dan ik. Er is nog 1 andere overeenkomstige naam, maar die haalt het toch niet bij de nummer 1.
Ook bij de jongensnamen hebben we wel wat overeenkomstige namen, maar van mijn “eigenlijke” top 5 vindt zij niets mooi. Van haar top 5 vind ik wel een aantal namen mooi en ik begin er daar eentje steeds leuker van te vinden! Gevoelsmatig vind ik ook dat die naam bij ons kindje past en niet een naam van mijn top 5.
Dus eigenlijk zijn we er al uit (denk ik) maar ik vind het zo leuk om een wegstreper te maken! Maar nu het echt om ons kindje gaat, voelt het een wegstreper maken toch “echter” dan wanneer ik dat gewoon voor de lol op een forum of in Word doe.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?