Een broertje op komst.....

• Therese

Hoi Allemaal,

Heb al eens eerder voor hulp gevraagd hier maar nu is het for real. S.iem krijgt een broertje of zusje.

Zouden jullie eens willen kijken naar ons lijstje jongensnamen willen spieken en jullie mening willen geven??? Dit is wat we tot nu toe hebben.

Als het een meisje wordt hebben we de keuze al gemaakt en dat is J.ula. Maar geef gerust je mening hierover….we kunnen wel tegen een stootje.

S.iem en M.elle

S.iem en L.ars

S.iem en K.ick

S.iem en B.rent

Ze staan zo voor ons wel een beetje in de volgorde die we leuk vinden al wisselt nummer 1 en 2 wel regelmatig…….

• Therese

De titel moet natuurlijk zijn: EEN BROERTJE OF ZUSJE OP KOMST….sorry, te snel getikt

• ~Cejo~

Jula vind ik superleuk ook bij S.iem!!

Melle of Brent zouden mijn keuze zijn

• Millie

Ik vind Lars het beste bij Siem passen en ook de mooiste naam.

Jula ook heel mooi en goed passen!

• Lieve!

Jula erg leuk!

Van je andere opties vind ik Melle en Brent het leukste!.

Vooral Melle erg leuk en mooi bij S.iem.

• Kmv4

Melle en Kick leuk, de andere 2 niet.

• Hili

Ik vind Jula er leuk en ook een prima combi.

Van je jongensnamen vind ik Melle en Brent erg leuk en goed matchen. Lars is wel leuk maar zo gewoontjes….mss Lasse?

• -Emmy-

Oooo Ju.la, prachtig! <3

Siem ook erg leuk :)

Voor een jongensnaam vind ik Melle by far het aller leukst! Een mooie, vrolijke en vlotte naam, net als Siem.

Lars vind ik ook nog wel leuk, maar wel wat harder dan Siem.

Kick vind ik ook erg hard (agressief zelfs haha) en te apart bij Siem.

Brent vind ik geen mooie naam: te Engels, denk aan krent, en ook niet mooi naast Siem.

Dus zonder twijfel ga ik voor Melle!

• Floor44

Ah, mijn favorieten!

Ik vind Melle zeker het mooist en het best passen. Jula is één van mijn favoriete meisjesnamen, dus niets meer aan doen als het aan mij ligt!

• Ela

Brent vind ik heel leuk! Kick vind ik dan weer helemaal niets. Melle en Lars allebei ‘oke’, niet mijn smaak maar prima namen. Jula vind ik ook leuk! :)