Olle's afvallers - dag 61

• Olle

Ik heb mijn partner overgehaald om middels een wegstreper tot een uiteindelijk top 20 of top 10 te komen! Gebaseerd op de 200 namen die ik gisteren op het forum bekend maakte. Ze wilde het liefst beginnen met twintig namen wegstrepen per keer, maar we zijn uiteindelijk tot compromis gekomen allebei drie namen per keer weg te strepen:

Deze namen liggen er nu ook uit:

Ik: Bruno, Justus & Viggo

Zij: Achiel, Arthur & Berend

Ik: Amy, Juno & Kaja

Zij: Josefien, Leonoor & Leonore

Nog 194!

• Millie

Jammer van Josefien, Achiel en Arthur! Ik ben het dus meer eens met jou ;-)

• Anonimus

Oei, je partner heeft duidelijk een andere smaak ;).

Ik vind Arthur, Josefien, Leonoor en Leonore zonde!

Van jou vind ik Juno erg mooi.

• Olle

Liore Schreef:

——————————————————-

> Oei, je partner heeft duidelijk een andere smaak

> ;).

>

> Ik vind Arthur, Josefien, Leonoor en Leonore

> zonde!

> Van jou vind ik Juno erg mooi.

Ja, Liore. Zij houdt van andere namen dan ik. Ik ben daarom ook heel benieuwd wat er gaat overblijven, vooral bij de jongensnamen! Bij de meisjes zijn we het ook niet helemaal eens qua smaak, maar er is gelukkig één naam waar we allebei 100% achter staan. Bij de jongens vrees ik dat mijn grote favorieten er gaan uitvliegen…

• Anonimus

Fijn dat jullie het over de meisjesnaam alvast eens zijn.

Ja, 't is niet anders natuurlijk, 2 mensen, 2 verschillende stijlen meestal. Maar t kan best lastig zijn denk ik zo. Ik ben benieuwd wat t wordt :)!

• Avalon

Denk dat ik dan toch nog even gewacht had met het samen gaan afstrepen :D

Had ik pas gedaan als er nog bijv. 40 namen over zijn, als het goed is vind je dat allemaal toppers ;-)

Maar dit is wel eerlijker :D

Succes met afstrepen, ben benieuwd welke meisjesnaam jullie op het oog hebben. De namen van mijn dochters zitten nog in de lijst!

groet, Avalon

• Ela

Jammer van Leonore, Justus en Berend! En grappig dat jullie inderdaad zulke verschillende smaken hebben :).

• Persansept

Nee daar gaat Viggo!! jammer!

• Lizzy27

Al zou ik er zelf niet voor kiezen , toch vind ik Amy stiekem wel leuk.

Dus jammer dat die eruit gaat….

veel plezier bij het wegstrepen.

• Olle

Het dochtertje van mijn zus heet Amy, dus die naam valt om die reden af.

@ Avalon: Ja ik begrijp je argument om pas bij 40 namen ofzo te gaan strepen, maar ik heb nu ook al bepaald dat sommige namen al niet eens meer een kans maken dus ik ben allang blij dat mijn vriendin niet zegt: “Jij hebt al 300 namen weggestreept, nu mag ik toch wel de volgende 100 namen wegstrepen?”

Waarschijnlijk vliegt mijn favoriet Floris er binnenkort ook uit, maar ik kan haar er echt niet van overtuigen om onze zoon zo te noemen. Helaas…