zusje voor

• Lien

E.l.i.n krijgt een broertje of zusje.

Voor een broertje ben ik hier al aan t kletsen maar nu toch nog n lichte twijfel over een meisjesnaam.

June (junuh)

Nova

Danie

De derde heeft onze voorkeur al lang, nr 2 blijft altijd populair hier en nr 1 vinden we mooi maar bang voor verkeerde uitspraak (djoen).

wat is jullie mening?

• Millie

Ik zou voor Nova gaan: geen twijfel over uitspraak, duidelijk, past super bij de naam van grote zus en blijft prachtig!

• Blue

Mijn voorkeur gaat ook naar Nova.

Ik weet uit eerdere postings, dat jullie voorkeur uitgaat naar Danie, maar ik vind het een ander soort naam dan Elin. Daarom vind ik hem niet zo goed passen.

Een naam als Danine vind ik bijv. beter passen

In plaats van June, zou je misschien Juune kunenn schrijven om de uitspraak te verduidelijken.

• -Emmy-

June vind ik het leukst. Je zou het eventueel als Júne kunnen schrijven, om verkeerde uitspraak te voorkomen?

Nova vind ik ook wel oke.

Danie vind ik echt niet mooi.

• Persansept

ik ben het helemaal met emmy eens

• Cxx

Ik vind June de mooiste naam.

• Ela

Ik vind ook June (verreweg) de mooiste naam. Danie vind ik niet zo passen bij Elin en qua klank toch een beetje een jongensnaam. Nova blijf ik heel erg raar vinden als naam, het is voor mij een Latijns woord. Daarnaast is het zo'n typische modenaam van nu, en daar hou ik niet zo van. Die zou bij mij dus onderaan staan.

• -Emmy-

Ik denk trouwens ook dat als June 1x zegt dat ze zo heet, dat het niet snel meer verkeerd gaat.

Misschien bij presentielijsten e.d. een keer, maar voor de rest lijkt het me toch geen probleem.

• Katrien

Danie echt niet mooi,erg ordinair sorry!Ik vind Nova het mooiste bij Elin passen,maar ik vind June ook leuk. Nova vind ik een ‘sterkere’ naam dan het softere June. Elin is ook een ‘sterke’ klank dus vandaar dat ik voor Nova zou gaan.

• Jorsum

Elin en June het mooist, daarna Elin en Nova.

Nova ook erg mooi in combinatie met Elin en June, dus misschien op het lijstje houden voor een eventuele derde.

Danie echt niet mooi in combinatie met Elin, ook als ik de naam los van Elin zie vind ik het niet mooi!