Ferran / Ferron / Fender

• Jorsum

Ik zat zo eens te denken. Eigenlijk vind ik dit alle 3 heel leuke namen.

Maar welke is nu eigenlijk het meest geschikt om ook echt te gaan geven?

Voor mezelf heb ik het nog niet heel helder.

Een tijdje terug hing ik meer naar Fender, maar nu zie ik dat meer als een modetrend.

Vooral nu ik een man van ongeveer 30 jaar tegenkwam die Ferran heet. Tja, dat vind ik wel passen bij een volwassene.

Zie ik Fender bij een volwassen persoon? Ik weet het niet.

Wat vinden jullie van deze drie namen als je ze los van elkaar bekijkt?

En zou je deze naam voor je eigen kind overwegen of juist niet? En waarom?

• Lizzy27

Fender vind ik gewoon leuker qua klank dan Ferran/Ferron. Vooral Ferron vind ik nogal hard klinken.

Het is wel een naam, die ik wel vind leuk klinken, maar die ik zelf niet zou overwegen, wegens niet mijn ding.

• Lilly89

Ferran vind ik een prachtige Spaanse naam maar op z'n Hollands uitgesproken een stuk minder mooi. Fender vind ik niet zo en Ferron doet me denken aan perron.

• Madelief mv 1

Ik vind Ferron het leukst! Staat hier op de 2de plek in mijn lijstje voor onze pruts… :)

• Millie

Ik vind Fender het leukst, maar ik denk dat ik Ferran het meest ‘realistisch’ vind om te geven.

• Anonimus

Ik vind alledrie de namen niet echt kloppen op één of andere manier. Beetje moeilijk uit te leggen, maar ik vind ze zo onnatuurlijk.

Ik zou er dus zelf niet voor kiezen, als ik moet kiezen tussen deze drie ga ik voor Fender.

• Whoppie

Fender vind ik het mooist! Staat op 1 op mijn lijstje.

Vriend vindt hem nog niet zo, maar ik vind hem geweldig passen bij onze zoon.

Lennox en Fender! Helemaal leuk. Dus ja, ik zou Fender wel geven ‘in het echt’ :)

Bij Ferron zie ik een donker kindje en Ferran wel leuk, maar spreekt zo lastig uit (vind ik).

• Olle

Fender het leukst, maar ook Ferran en Ferron vind ik mooi.

• Marinthe

Absoluut Fender! Ik heb ook lang gedacht dat het een modegril was maar vind hem nog steeds leuk

• Maren

Ze zijn alledrie niet mijn smaak, en ik heb geen idee waarom.

Ferran vind ik nog de beste.