Geboren!

• Nahariya

N.a.v. mijn onderwerp van gisteren, het spoedje. Vanmorgen om 9:10 is het meisje geboren en ze heeft de prachtige namen S.ara M.aría I.sabel gekregen.

Dit topic http://namen.startpagina.nl/prikbord/16472824/naam-met-5-lettergrepen-onhandig#msg-16472824 ging trouwens ook over haar, ze zouden voor Lola-María gaan maar hebben alsnog veranderd, omdat ze Lola te speels vonden en het kind natuurlijk ook ooit volwassen wordt, en omdat Lola-María best een mond vol is.

• Millie

Geweldig!! Gefeliciteerd!

• Olle

Sara en Isabel vind ik mooie namen!

• Sophéa

Mooie namen hoor. Wel grappig, Sara is precies de combinatie tussen de namen van jouw twee meiden :P: Vast een goeie smaak dus wat jou betreft haha.

• Nahariya

Ja, ik moet zeggen dat ik ze wel een beetje in de richting van Sara heb geduwd vanaf het moment dat ze mij om hulp gingen vragen ;) Ik vind het zo'n mooie naam, maar omdat mijn meiden allebei een naam hebben die er veel op lijkt zal ik hem zelf nooit kiezen. Nu is er toch een Sara, haha!

• -Emmy-

Erg mooi! :)

• phloxie

Mooie namen, gefeliciteerd! Waarom staat er een accent-streepje op de i van Maria? Daar valt de klemtoon toch ook al op?

• Nahariya

Waarschijnlijk vanuit het Spaans, de moeder heet zelf ook María met een accent en is van Latijns-Amerikaanse afkomst.

• phloxie

Oh ja, dat had je al geschreven dat ze niet Nederlandse was. Dankjewel!