Jaa, ook onze jongensnaam zit er nog in haha! Er zit veel moois tussen, ik ga deze even doorsturen naar vrouwlief…
Ik ben heel benieuwd naar de uiteindelijke winnaar….!
Maar van jouw overgebleven 250 namen, vind ik deze het mooist:
11. Beau
51. Fender
54. Ferre
58. Floris
61. Gilles
71. Ilias
83. Jesse
84. Jilles
87. Jonah
88. Jonas
122. Lasse
130. Levi
138. Lucas
145. Mathias
147. Mathis
148. Mats
154. Maxim
173. Noah
208. Sem
210. Seppe
213. Silas
223. Sverre
229. Tiemen
234. Timon
De vetgedrukte namen staan in mijn eigen top 10 lijstje.
gr Lizzy
Ik ben zelf ook wel benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Voor een meisje zijn we het over dé naam wel eens. Maar dan vind ik het nog leuk en verstandig om een paar extra namen achter de hand te houden… Voor een jongen blijf ik twijfelen. Er is wel een naam waar we het over eens zijn, maar of het dé naam is? Ik denk dat ik vanaf 200 namen samen met mijn vriendin ga wegstrepen. Tenslotte moeten wij het er uiteindelijk samen over eens zijn.
Hele verschillende lijst, haha.
Erg leuk om te lezen!
Er zitten een flink aantal namen tussen die ik echt totaal niet mooi vind,
maar ook heel erg veel die ik onwijs gaaf vind.
Deze namen vind ik allemaal echt niet mooi:
Achiel, Bendt, Bengt, Benoît, Bertram, Bertrand, Bikkel, Bosse, Cesar, Cis, Didier, Eli, Gilles, Guillaume, Guy, IJsbrand, Jules, Juneau, Karst, Karsten, Kiet, Ko, Kobus, Krijn, Lei, Leif, Lieven, Maxence, Mendel, Mikkel, Nanne, Peer, Romeijn, Splinter, Thor, Vos, Wick, Woed & Wolf
Deze namen vind ik leuk:
Bas, Bastiaan, Benjamin, Bram, Casper, Daniël, Fedja, Fedor, Ferre, Finn, Floris, Hidde, Jasper, Jelmer, Jens, Jurre, Luuk, Mathis, Morris, Odin, Olivier, Otis, Pepijn, Pieter, Raf, Samuel & Seth
Deze namen echt geweldig:
David, Boaz, Fender, Simon & Tobias
een stuk compacter rijtje dan bij de meisjes namen, met !! heel leuk en ! leuk, de overige spreken me ook aan. die ik niet opgenomen heb in het lijstje vind ik niet mooi of mooi voor een ander.
Abel !
Berend
Faas
Fedor !
Fender !!
Guillaume
Guus
Hessel !
Isaac
Julius !
Keije
Lev
Loïc
Mathis
Morris !!
Rijk !
Silvijn
top:
1. Fender
2. Morris
3. Rijk
4. Julius
5. Abel
Morris is een beetje terug van weggeweest in mijn top! ik was die een beetje vergeten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?