Leuk! Ik vind combinaties altijd nog intressanter dan losse namen.
Wat commentaar bij de lijst.
Emilie en Marie: Marie mooier dan Emilie. De combi vind ik niet echt geslaagd, zelfde uitgang en verschillend aantal lettergrepen loopt niet lekker vind ik.
Anna, Kasper, Joost, Ruth en Nora: Leuk geheel! Geen jut en jul en toch past alles samen.
Seppe, Noah en Mare: Beetje onsamenhangende combinatie vind ik. Seppe de mooiste naam.
Elif, Hazel en Silas: Leuke combi, beetje gewaagd zonder dat het al te gek wordt. De namen op zich zijn geen toppers voor mij.
Lenthe en Marith: Lente en Marit had ik een stuk leuker gevonden, die 2 h's zijn er voor mij te veel aan.
Jonas en Seppe: Beetje saai en degelijk, maar wel mooi.
Sophie, Justin en Louise: Geen fan van Justin. Wel een geslaagde combinatie, Sophie de mooiste naam.
Arjen, Ieben en Joren*: Nee, geen kwik, kwek en kwak fan.
Kaat*, Lies en Leen: Hmm deze namen zijn nog niet lang genoeg “uit” voor mij om retro te zijn. Lies en Leen sowieso te veel van het goede.
Mylan*, Linna en Frouke: Linna en Frouke wel mooi samen. Los vind ik Lina mooier. Mylan vind ik niet mooi en er ook niet bij passen.
Evi en Fenna*: Niet mijn ding, Evi is niet mijn soort naam.
Kiara*, Jesse en Julia: 3 namen, 3 verschillende stijlen, geen logische combi voor mij.
Fenne en Tiebe: Fenne best mooi, Tiebe is niet zo mijn ding, de combinatie vind ik wel oké.
Ember Yaëlle Alexa (dochtertje van Yaël en Alexander): Brr Ember, waarom niet gewoon Amber? Het vernoemen naar de ouders vind ik wel wat hebben.
Agatha en Aurore: Aurore wel mooi op papier, Agatha vind ik net iets te ouwelijk. Combi niet zo geslaagd.
Lander en Jannes: Niet mijn soort namen en van de combinatie word ik ook niet echt warm.
Mira en Abel: Erg mooie combi! Mira vind ik op zich wat hard, maar Abel “verzacht” Mira. Abel is sowieso één van mijn top favorieten.
Sien, Levi en Roos: Sien en Roos leuke combi! Levi vind ik wat ordinair en niet passend bij de meisjesnamen.
Tess*, Imme en Ava: Tess heel anders dan Ava en Imme! Ava en Imme, mooie combinatie, origineel. Tess, nee, veel te “zo gezegd kort en hip” voor mij.
Claire en Jean: Claire, mooi op papier. Jean vind ik erg ouderwets al is de combinatie wel mooi.
Marie, Cédric, Louis en Jules: Weinig originaliteit binnen de Franse tak. Grappig ik ken een Louis, Marie en Jules in combinatie.
Gijs, Marit, Linde, Merle en Zilver : Bij de laatste ging het mis . Zonder Zilver vind ik het een leuke combinatie.
Kirsten, Sebbe en Briek*: Hmm, absoluut niet mijn namen, maar best een originele combi!
Marie, Laure en Flore: Leuk! Flore net iets origineler dan grote zussen, maar de 3 namen samen zijn leuk.
Diede en Baste: Baste? Nooit eerder gehoord. Ik vind de 2x -e niet zo mooi.
Emma en Cato: Emma saai en uitgemolken, “doet me niks”-naam. Cato wel erg leuk!
Arnout, Vincent en Laurens: Niet mijn namen, maar een mooie combinatie.
Jip, Max, Flo en Sep: Een beetje veel van het goede de 4x 1 lettergreep.
Kai en Eni: Eni is ook nieuw voor mij. Niet mijn ding.
Helena en Lily: Helena vind ik heel erg mooi, Lily vind ik, zeker in een Nederlandstalig land weer niets. De combinatie vind ik ook niet mooi, Helena en Lilly al iets beter.
Thijs en Thibeau: Niet mooi! Totaal andere namen en dan toch die 2x Th.
Fran en Jora: Leuk! Frisse combinatie.
Jitse, Lentl en Xander: Hmm, beetje vreemde combi voor mij. Namen zelf vind ik neit mooi, Xander neigt naar het ordinaire vind ik.
Flor*, Nand en Line: Mooie combinatie!