Vorige week had ik onze meisjesnamenlijst geplaatst: http://namen.startpagina.nl/prikbord/16472966/meisjesnaam#msg-16472966 Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en hebben we het er van het weekend nog even uitgebreid over gehad. Een heleboel namen zijn inmiddels afgevallen maar we hebben er ook 2 nieuwe namen bij. Hoe we er nu over denken zouden de volgende namen de beste kanshebbers zijn:
- Mia
- Olivia
- Isis
Mia was onze eerste naam maar daar hebben we nu een beetje twijfels bij, misschien toch een beetje oudbollig? Olivia is nu de favoriete naam van vriendlief en ik vind hem ook heel mooi. Ook leuk dat je hem af kan korten tot Liv, Livie, Ollie… Vraag me alleen af of de naam niet te zoet voor ons is. Als onze dochter op mijn vriend zou gaan lijken dan wordt het een pittig, eigenwijs grietje. Isis vinden we beiden erg mooi maar ook nog niet echt het YES gevoel. De jongensnaam zijn we al wel uit en daar zijn we het 100% over eens. Op zich zou het dus wel makkelijk zijn als het straks een jongen blijkt te zijn.
Zouden jullie nogmaals kunnen aangeven wat jullie van deze namen vinden? Wat zou jullie keuze zijn? Alvast bedankt voor de moeite!