Die twijfel die twijfel...

• Madelief mv 1

Ik ken 2 hondjes die zo heten… dus voor mij een hondennaam… jammer want het is wel een leuke naam…

• Millie

En Miro i.p.v. Milo?

• Madelief mv 1

Zou een optie kunnen zijn…

*mèn ik maak het mezelf zo moeilijk!* Misschien moet ik gewoon bij m'n eerste keuze blijven… en niet zeuren… en hopelijk komt het “yes-gevoel” vanzelf… (toch??)

• Millie

Oh meid toch, die - vervloekte- hormonen ook hé! Als je al een eerste keus op het oog hebt, zou ik hem wat meer gaan gebruiken (bv. tijdens gesprek met je partner). Misschien dat je zo het idee krijgt van: ja dit is 'm, of nee, ik zie mezelf deze naam niet gebruiken.

Om het nog wat moeilijker te maken: een andere schrijfwijze van Miro is Mireau. Ik ken een jongetje die zo heet.

• Madelief mv 1

Toevallig bij de IVF kliniek hing er een geboortekaartje van Mireau… maar vind hem dan wel een beetje vrouwelijk…

Ik heb nog 15 weken… dus tijd genoeg zou je zeggen hè… maar ik wil hem gewoon een keer af hebben… ik gebruik hem al meer… maar twijfel gewoon te veel of ie ook voor een grote stoere vent kan!

GEK maak ik mezelf!

• Millie

Ah, laat het anders eventjes rusten? Er teveel mee bezig zijn is ook niet goed hé, en dan maak je jezelf maar gek ;-)

• Madelief mv 1

Nou ik heb de afgelopen weken niet veel er mee gedaan…ik dacht inderdaad… het komt wel…

Misschien rijden we straks op vakantie wel langs een leuke naam/dorpje ;)

• anoniem

Wow, leuke lijst, kan bijna niet kiezen;)

Ik denk dat ik Milas, Milon en Ferron het leukst vind.

Lucan vind ik toch wat te geknutseld, alsof je een spelfout hebt gemaakt op het eind.

Wat vind je van Silas, Silvas of Sivar, Sivar met een “korte i”?

Heb je al meisjesnamen?

heb nl niet al de berichten gelezen.

• Madelief mv 1

Meisjesnamen zijn geen probleem… keuze in overvloed… en staat ook al vast :)

Lucan vind ik niet geknutseld… is een best bekende naam…

Silas vind ik te veel op Sinas lijken…

Sivar zo buitenlands

Silvar vind ik wel okay…maar vind de afkorting niet leuk…. daarom is Silvijn afgevallen.

• Sulio

Ferron, zonder twijfels! Dit vind ik de mooiste naam uit je lijst.