Een wennertje?

• Kippetje

Op zoek naar een leuke jongensnaam kwam ik Quintijn tegen,

ik ben nog wel van de “naamgrapjes”, ons vierde kind heeft als tweede naam OliVIER.

Quintijn zou vijfde betekenen.

Onder welke noemer zouden jullie Quintijn plaatsen kwa naam, hockey of ordi?

• Millie

Ik vind het geen mooie naam, maar da's mijn persoonlijke mening.

• Kippetje

Dat kan, ik vind het zelf ook een wennertje maar mijn vraag was, ordi of hockey/kak?

• -Emmy-

Leuk, vind het een vrolijke naam. Heb er niet per se een hokje bij, maar sowieso niet ordinair.

Neigt misschien wat naar kakkerig, maar ergens ook weer niet. Ik vind 'm gewoon vrolijk :p

Quirijn vind ik ook erg leuk (of Quirine voor een meisje)

• Maarten

Eerder hockey dan ordi naar mijn idee. Ik vind het wel een leuk idee, de vierde Olivier en de vijfde Quintijn. Je kunt ook nog denken aan Quinten, Quint of Quintus.

• Marieke72

Ik vind hem ook eerder hockey dan ordi. Quintijn vind ik zelf moeilijk uitspreken, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij loopt bij mij niet lekker en ik vind hem zwaar. Ik zou zelf kiezen voor Quint en anders Quinten.

Daarnaast zou je de naam wel heel leuk moeten vinden, want om nu een naam te kiezen om aan het woordgrapje te moeten voldoen vind ik eerder sneu dan grappig….;)

• Millie

Sorry, ik gaf mijn mening maar. Ik vind hem eerder wat hockey.

• Madelief mv 1

Ik zou hem eerder in hockey plaatsen…

Vind de naam niet lelijk… maar ook nog geen wow-factor… op een 1 of andere manier bekt ie niet lekker…

• marie

ik vind m ook eerder hockey. vind Quinn of Quintin of Quint of Silvijn mooier

• Kippetje

Bedankt voor de rea's, hmm het is en blijft dus even een “wennertje”, wij hebben de tijd nog en anders moet ik mijn man toch overhalen Hugo leuk te gaan vinden, de tweede en derde naam zijn vernoemingen naar de opa's Jakob Johannes. Voor een meid is het zoveel makkelijker;)