Toch nog reactie

• Celeste

Hallo allemaal,

Twee weken geleden vroeg ik naar namen voor een broertje van Olivier, Joris en Sjors. Eerlijk gezegd was ik dit forum een beetje vergeten:(, heel erg sorry, maar ik heb alsnog alle reacties bekeken en ik moet jullie heel erg bedanken voor alle reacties. We hebben nu het volgende lijstje:

Christiaan

Frederik

Robin

Tobias

Maurits

Verder zijn we nog een beetje van de letters afgestapt en dan hebben we nog

Valentijn

Matthijs

Julius

Casper

*Floris vinden we eigenlijk ook heel leuk, maar we hebben Joris al.

Alsnog bedankt!

Celeste

• -Emmy-

Tobias! Perfect! :D

• Aurore

Ik vind Julius de leukste naam uit je lijstje, maar ik vind de combinatie met Casper aan het einde het leukst klinken!

• Marieke72

Fijn dat je er nog even op terugkomt, er zijn toch mensen die genoeg moeite hebben gedaan.

Ik vind Casper uit jullie rijtje echt super leuk. Echt een stoere mannelijke naam en ik vind het zelf juist leuk dat je van dat letterbeeld afstapt. Ik snap zelf nooit zoveel de moeite die mensen doen om aan bepaalde eisen te voldoen. Een naam vind je leuk of niet leuk. Meestal houd je toch van een bepaalde stijl en matcht de naam als vanzelf.

• Madelief mv 1

Ik zeg Tobias!

• Olle

Julius en Casper het leukst!

• Avalon

Robin & Casper vind ik het leukst bij de broers. Alle namen verder wel mooi.

Misschien zijn deze nog een optie?

Florijn, Florian, Norijn, Nico, Victor, Tobin, Elior, Rolf, Corbin, Prosper / Pros

groet, Avalon