Oproep 2: jongensnaam gezocht

• Senna

Al eerder vroeg ik jullie om inspiratie voor een jongensnaam. Een meisjesnaam hebben we al, maar dit keer levert de jongensnaam wat moeilijkheden.

Hoewel vorige post een naam heeft opgeleverd voor op het lijstje(Silvan) zijn we er nog niet van overtuigd dat dit hem is. In combinatie met de achternaam is het wat dubbel op, Silvan van…….

Dus bij deze nog een poging, ik zal de namen van onze andere 2 zoons er ook bij zetten.

Zoon 1: J.am.ie (spreek uit als Djamie)

Zoon 2: H.es.sel

Graag een naam die niet te apart is, maar ook geen top 20 naam. Bij voorkeur 2 lettergrepen(maar dat hoeft niet perse).

• ~Cejo~

Silvan van … loopt inderdaad niet echt lekker

misschien Silvijn ipv Silvan?

• Lorelei

Ik vind Jamie en Hessel zo erg van elkaar verschillen, dat het moeilijk wordt om iets te vinden dat ik bij allebei leuk vind staan. Maar misschien heb je hier wat aan:

Devon

Brian

Rodin

Mingus

Roald

Steven

Nolan

Ferron

Aaron

Ruben

Kennin

Rikolv

Evron

• Isabel

J.am.ie

H.es.sel

en

Morris

Boris

Casper

Joran

Ravi

Sam/Sem

Dani

• Blue

Het loopt inderdaad niet zo lekker.

Misschien is dit iets :

Rohan

Kyran

Tibor

Sebas

Doran

Ruben

Nander

Tristan

Boris

Xander

• Hili

Jammer, het was een leuke combi. Ik vind de herhaling van niet zo'n probleem.

Is Silven/Silver/Sylver nog iets?

Nog wat suggesties:

Quint/Quinten

Branco

Sweder

Jerom

Mathijn

• Senna

De namen van onze zoons zijn inderdaad niet de meest logische combi. We zijn dan ook een samengesteld gezin. We hebben nu 2 kanshebbers, toevallig beide bijbelse namen. Weten jullie toevallig ook nog aantal bijbelse namen, die hierbij zouden passen?

• ~Cejo~

bijbelse namen:

Abel

Ruben

Marcus

Jonas

Lucas

Nathan

Simon

Boaz

Joël

Joram