2e poging, Nieuw spel.

• Lieve!

Kies uit onderstaande namen, een naam die jij leuk vindt. Maar probeer de enige met die naam te zijn en het spel te winnen. Je wint als je de enige met de naam bent.

Jullie kunnen me je gekozen naam sturen in een privebericht. In dit topic kun je neerzetten dat je hebt meegedaan.

Voorwaarde is wel dat je de naam leuk vind, en niet een naam kiest die je niet leuk vindt, om te gaan winnen.

Je moet de naam echt leuk vinden, hoeft de leukste uit het rijtje te zijn, maar wel een naam die in aanmerking zou komen voor een eventueel kind van je.

Gebruik je intuitie om de naam te kiezen die een ander niet kiest! En win het spel! Als je geen 1 naam leuk vindt, dan kun je dus niet meedoen. Is er maar 1 naam die je leuk vindt, dan kun je de gok wagen en hopen dat niemand die kiest.

We kunnen kiezen uit

Rosa

Jula

Liv

Eva

Lina

Ava

Elin

Veerle

Marina

Amarens

Jennifer

Amy

Mikki

Guusje

Robine

India

Iris

Valerie

Cisca

Flore

Ziva

Beau

Ise

Sophie

Caro

Edit: Misschien pas ik het aantal mensen dat mee mag doen even aan. Er is nu namelijk nog geen enkele dubbele naam gegeven ;)

Edit 2: Er mogen zeker weten meer mensen mee doen, ik weet nog niet hoe lang ik het laat lopen.

• Bloempje16

Ik heb je een bericht gestuurd :)

• Maren

Ik heb ook een bericht gestuurd

• cejo

van mij ook een berichtje

• Persansept

Van mij ook!

• Sas30

Van mij is ook een naam binnengekomen. Eentje die hoog genoteerd staat hier zelfs :-)

• Laura*

Van mij ook een reactie!

• Cxx

Ik heb ook een reactie gestuurd.

• Nahariya

Ik doe mee!

• Anoukiej

Ik heb ook meegedaan!