Nieuwe spel

• Tineke

Kies uit onderstaande namen, een naam die jij leuk vindt. Maar probeer de enige met die naam te zijn en het spel te winnen. Je wint als je de enige met de naam bent.

Jullie kunnen me je gekozen naam sturen in een privebericht. We sluiten als er 12 mensen een bericht gestuurd hebben naar me. In dit topic kun je neerzetten dat je meegedaan hebt zodat anderen ook zien wanneer er 12 mensen gereageerd hebben en het spel sluit.

Voorwaarde is wel dat je de naam leuk vind, en niet een naam kiest die je niet leuk vindt, om te gaan winnen.

Je moet de naam echt leuk vinden, hoeft de leukste uit het rijtje te zijn, maar wel een naam die in aanmerking zou komen voor een eventueel kind van je.

Gebruik je intuitie om de naam te kiezen die een ander niet kiest! En win het spel! Als je geen 1 naam leuk vindt, dan kun je dus niet meedoen. Is er maar 1 naam die je leuk vindt, dan kun je de gok wagen en hopen dat niemand die kiest.

We kunnen kiezen uit

Rosa

Jula

Liv

Eva

Lina

Ava

Elin

Veerle

Marina

Amarens

Jennifer

Amy

Mikki

Guusje

Robine

India

Iris

Valerie

Cisca

Flore

Ziva

Beau

Ise

Sophie

Caro

• Lieve!

Ik wil meedoen, maar ik kan geen privébericht sturen…

Die optie geeft hij niet aan.

• Tineke

Dan zal er wel iets met mijn instellingen niet goed zijn, anders schrijft iedereen er gewoon eentje voor zichzelf op en gaan we er vanuit dan iedereen eerlijk is…

Of een ander organiseert het..

• Lieve!

Ik wil het wel organiseren!

Ik plaats wel een berichtje met dezelfde namen!

• Tineke

Leuk Lieve!

• Maren

@ Tineke: om privéberichten te kunnen sturen en ontvangen moet je denk ik ingelogd zijn.

Dat is sowieso veel handiger, dan hoef je niet steeds die code in te vullen ;)

• Karlijn

Dat is inderdaad makkelijker Maren maar sommigen van ons kunnen niet inloggen, als ik me aan wil melden zegt hij dat mijn account niet is geactiveerd en wil ik mijn account dan activeren zegt hij dat het al is geactiveerd.

Als ik een nieuw account wil aanmaken zegt hij dat mijn emailadres al een account heeft, handig he!

• Tineke

Ik kan ook maar niet inloggen…. helaas.