Leuk of niet?

• Millie

Hoi,

Ik vind het zelf heel erg leuk om website's, blogs, fora, .. te maken. Zouden jullie het leuk vinden mocht ik een namenforum maken, waar jullie je kunnen aansluiten?

Of zeggen jullie: nee, hoeft voor mij niet, ik heb het prikbord al.

Ik zou het enkel maken als er voldoende mensen zijn die willen meestappen.

• Maart

Nee sorry, geen behoefte aan

• Nirel

Ik zou het wel leuk vinden!

Maar dan wel een besloten forum graag waar men eerst lid van moet worden willen ze de reacties zien.

Heb nu namelijk nog wel eens dat ik een naam liever niet noem omdat ik bang bent dat de naam ‘ontdekt’ wordt en in vogelvlucht populair gaat worden.

Als het niet besloten is zie ik de meerwaarde niet!

• Lieve!

Ik vind het wel een leuk idee!

Aan namenfora kun je nooit genoeg hebben :D

• Millie

Ik ga er ééntje maken.

@Nirel, zeker een besloten!!

• Madelief mv 1

Nou, als er nog eens nieuwe namen voorbij zouden komen GRAAG! (ben nog steeds op zoek namelijk…)

• Nirel

Ik heb nog wel een rijtje namen die je niet echt hoort!

Ik pb je wel eventjes!

• Millie

Zie hier: http://nomi.bbforum.be

Aanvullingen en suggesties voor verbetering zijn altijd welkom!!

• Sarah

Ziet er goed uit Millie! Ik ga me aanmelden.

(Dat is hier op het prikbord niet gelukt.. ging iets mis waardoor ik in een loop zit: als ik me aan wil melden zegt hij dat mijn account niet is geactiveerd, als ik mijn account wil activeren zegt hij dat het al is geactiveerd en als ik een nieuw account wil aanmaken zegt hij dat mijn emailadres al een account heeft.. :S)

• Millie

Het is allemaal nog heel basic. Zo moet ik ook nog uitzoeken hoe je het forum besloten maakt, ik heb al een mailtje gestuurd naar een beheerder.

Nu ga ik een logo proberen maken, om het er wat leuker uit te laten zien.